Inlägg från: Annelie643 |Visa alla inlägg
  • Annelie643

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Jag blev så glad då jag hittade denna tråden, jag och min sambo planerar bröllop i just Alcanada i sep-okt i år. Ska genast sätta mig och läsa igenom alla 21 sidor i denna tråd :) 

jag hann med att se klänningarna iaf. vilka super snygga, alla! svårt att välja där :)  

• Annelie643

Tack! Jösses va mycket de va att läsa. Phu! men så glad jag blev över denna information.

Vi kommer gifta oss i Alcanada, våra barn och mina föräldrar är med ner dit. Det verkar som att de flesta hinner gifta sig före mig så jag är evigt tacksam för information efteråt. Glad 
    Guanaca: vart ska ni gifta er? har ni bokat frisör via svenska kyrkan eller på eget sett?  

Sanna87: ni gifter i Alcanada, vill du knäppa lite bilder på platsen och skicka till mig via mail eller nått? blommor, hur går det med det? eller gick? och hur tar ni dit och tillbaks? jag hade velat åkt häst & vagn, men är ju dock en liten bit.. Tungan ute

Tacksam för svar  Glad

• Annelie643

Juni:
    11 Mallisbröllop2012

18 Gerbera

25 Mel T

Juli:

Augusti:
    1 Vitvå2011

30 - Sanna87

September:
    ?? Guanaca

6 Ninjis

27 Annelie643 ( eller 1 okt) 
  • Annelie643

Jag pendlar mellan att göra håret själv  till att anlita någon... Tänkte be min frisör visa mig några enkla uppsättningar som jag klarar själv, men jag är inte så bra på att greja med håret. Tungan ute 
    vill vara fin!! men hur ska man kunna lita på att den jag betalar 1500 kr till gör så jag blir nöjd..? brottas just nu med mina mycket svåra I- Lands problem.. Flört

Vi ska bo på Viva tropic, jätte fint ställe & barnvänligt. När åker ni? ni skulle också dit i september va? 

• Annelie643

Låter toppen att jag får mer info från er senare. Mallisbröllop2012: vad kostar den frisören du har bokat? visst tar hon betalt för resa till Alcudia också? För dig är det ju snart dax!! Va spännade Glad 

Sanna87: Jag håller med dig, helt värdelöst med bilder på Alcanada på nätet.. Så jag skulle bli tacksam för några sedan. Även vart blomaffären lligger skulle jag vara tacksam för att få reda på sedan. Hur går det med klänningen för dig? har du hittat någon? jag kikar på jenjenhouse. men vet ju inget om det är seriöst eller inte. Hyfsat Billiga och fina klänningar där iaf.  

Ska ni äta middag på La Terazza efteråt?  

• Annelie643

11 Mallisbröllop2012

14 Alcudia2012

18 Gerbera

25 Mel T

Juli: 

Augusti:
    1 Vitvå2011

30 - Sanna87

September:
    ?? Guanaca

6 Ninjis

Oktober: 
    1 Annelie643 
  • Annelie643

Sanna87: Jag har också tittat på chicy.se mycket fina klänningar där. Vilken av dom har du fastnat för? såg dina bilder här i tråden, är det någon av dom? Ringar har vi kikat lite på men inte bestämt. Ska i väg in till stan och kolla på en kollektion som heter handsweden. Vi har inte heller tänkt boka bord där, vi har ju några dar på oss när vi kommer ner att hitta en romatisk restaurang som vi faller för. 

Mallisbröllop: tack för svar ang frisör. jag tror ändå jag testar lite själv med hjälp av min frisör.. och hoppas på att jag lyckas själv. Tavk för tips om picknik, de tror jag vi härmar lite.. Glad

Alcaudia2012: snart dax för dig! spännade att höra sedan om er dag. 

• Annelie643

Sanna: Mycket fin klänning du har hittat på chichy.. jag ska försöka hitta klänning i stan, vill egentligen prova helst, men en lång blir de iaf.. men säg gärna till varifrån du beställer och om du är nöjd :) 
    ska kolla dina sidor på ringar. Alltid bra med nya tips!

mallisbröllop och melT lycka till!!! Glad

• Annelie643

Grattis Mallisbröllop! Önskar er all lycka och välgång i livet Glad

Sanna87: hoppas din klänning blir bra! jag har beställt en lång vit kjol med matchande linne till då jag aldrig hitattde något som föll mig i smaken.. får se om detta duger.. 

Vi var och tittade på ringar i dag! gjorde en egen design på en redan befintlig ring! kommer bli såååå fin Glad 

Vad kostar fotogrtaf på mallis? jag har inte tänkt alls på de, mest att de fixar vi kanske själva.. hmm..

Guanaca: va kul att ni bokat nu! vilket datum blir de?

Trevlig helg på er! nu drar jag till Tallinn på minisemester några dar FlörtSkrattande 

• Annelie643

sanna: vi har nu beställt ringar, jag har gjort om en befintlig schalins ring, corona. Gjort den bredare och ändrat stenarna till mindre och fler, runt om ringen. Deras ringar har varit nedsatt 25% så de blev ju himla bra rabatt GladHoppas du hittar något.. Hur går de med klänningen? har du fått den än? 

Guanaca: vad heter erat hotell? tänkte om de fanns möjlighet att köpa en natt där bröllopsnatten, så får barnen följa med morföräldrar hem Glad 

Mallorca13: jag kan rekomendera Viva tropic om ni har med er barn, fantastiskt hotell! men de finns förmodligen en uppsjö av bra hotell i Alcudia..  

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia