Inlägg från: Annelie643 |Visa alla inlägg
  • Annelie643

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

grattis MelT! Låter som eran dag blev lyckad, tack för tips om vart man kan beställa brudbukett. La Terraza där ni åt, ligger inte de alldeles där man gifter sig? 
    Jag tycker det är underbart med alla tips man får av er! Tack för det Glad 

• Annelie643

Okej! Ska titta närmare på den resturangen då. Vi gifter oss ju kl 18 så de passar utmärkt med mat där egentligen :)

• Annelie643

välkommen Mallis12, tyvärr ingen hjälp härifrån heller.. har ingen koll alls på palma. Rynkar på näsan

Tack MelT!! super snällt av dig att berätta om resturangen, utsikten är väldigt viktigt tycker jag, blir mer romantiskt då :) och romantik på bröllopet är ju bra.. hehe  kanske blir där för oss med.. Glad

• Annelie643

Sanna87: jag tror jag glömt fråga dig, hur blev klänningen?

• Annelie643

Jätte vackert MelT! Ser sagolikt ut :)

• Annelie643

sanna: jag fick ett mail av dom att dom har semester nu, tydligen bara Carina som svarar på mail måndagar tror jag det va.. Maila dom och fråga. Kul med klänningen :) 

• Annelie643

Jätte fin ring Sanna! :)  skönt att pengarna är inne på deras konto, så du kan släppa det. Hoppas ni får en härlig semester i Göteborg! 

jag har hittat en klänning från jenjenhouse som jag tror jag ska beställa.. Kollat upp dom lite här på bröllopstorget och verkar okej, nån annan som vet något om dom? Annars har jag min vita kjol plus linne som backup Tungan ute

Vi har även börjat planera festen när vi kommer hem, och beslutat att skicka inbjudningskort redan nu, och även bjuda in till bröllopet, vem vet... nån kanske dyker upp på en sista minuten resa.. Glad

Spännade för er Vitvå Och Mallis12!! Ni kanske ses där Glad

ja just ja... min ring har kommit!! ska hämta den i morgon 

• Annelie643
    Sanna: jag har beställt den klänning som man ser på första sidan, best selling bridsmaid dress. knälång vit med band i midjan.. vi har hyrt en lokal som finns i föreningen där vi bor, blir en enkel fest med typ samma mat som ni är inne på. Gott så klart, men lättsamt att göra eller beställa :) 
    I dag beställde jag både inbjudningskkort och klänningen, bara hålla tummar på att den kommer nu! Tungan ute 

Mallis12: ska ta och läsa din blogg, kul!! 

vitvå2011: super snygga ringar! 

Lufthamn: vi ska visst gifta oss nästan samtidigt.. men du i Palma och jag i Alcanada (vi den 1okt)Glad

• Annelie643
    Sanna:Ja i går ordnade jag de sista på inbjudningskorten, så i dag skickas dom.. Inte hemligt sedan längre. Känns bra för oss.. :) Ringen jag beställt va för liten så den fick skickas tbx för att göras om lite,. 

Guanaca, jätte fin ring & snygg klänning du hittat! Den jag beställt ser bra ut på bild, bara hoppas den är lika fin i verkligheten & på mig.. Tungan ute 

• Annelie643

Ja du sanna jag börjar bli lite nervös nu.. I morgon får alla sina inbjudningskort, undra jag va dom säger.. Tungan ute
    Jag hoppas klänningen blir bra, i värsta fall är min faster sömerska så hon kanske kan justera den vid behov.. 
    Jag hopppas de ordnar sig för dig med ringen, tiden går ju fort nu. När åker ni?  
    Vi kommer åka den 25 september, skönt med några dar på sig på plats med..  

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia