Inlägg från: Annelie643 |Visa alla inlägg
  • Annelie643

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

I dag fick jag min klänning!! Den är bara såååå fiiiin!! Skrattande sitter lite tajt men tanken är väl att trimma till mig ett par kilo innan Tungan ute

Hoppas ringen pasar Sanna. spännande att se om de blev rätt. :)

Mallis12: jätte fin klänning och fina ringar. Flipfloppsen va super snygga, och du som ej vill ha så mycket klack heller.. Glad

Jag är lite inne på barfota.. Skorna i handen, men vet ju heller inte hur underlaget är.

ang smycken tänker jag nog ha lite och diskreta, så de ni är inne på låter som min stil. Små örhängen och kanske ett armband.. sedan några blommor i håret ska jag ha. de får räcka för mig Glad

• Annelie643

Är det nån som varit smartare än mig och noterat adress och namn på den blomsterbutik som finns i Alcudia? vet att nån i denna tråd som redan gift sig skrivit de i ett inlägg..

• Annelie643

jösses va många sidor de har blivit här, lång tråd att gå i genom för att hitta till den där blomsterhandlaren.. Tungan ute

Flors caty heter de iaf. 

• Annelie643

Jätte fint armband! Ett sånt blev jag sugen på till mig själv.. Smart tänkt med gravyr oxå. Å va fin du är Sanna! Kul med ett ansikte :) Jag tänker oxå så klart bara vara barfota under själva akten. Ser nog lite tokigt ut att fira på resturang utan skor.. Och riskabelt att promenara utan med :))

• Annelie643
    Sanna87 skrev 2012-07-23 22:38:39 följande:
    Tack så mkt Annelie... Glad
     Ja, jag föll verkligen för det, jag kan verkligen rekommendera en titt på deras hemsida, mkt fina smycken.
    www.loveandbeproud.se/sv/
    Tack Sanna! ska beställa ett likadant jag med, jag tyckte de va super fint Glad
  • Annelie643
    Mallis12: jätte fint armband du gjort alldeles själv. Och snart åker du! stort lycka till!! vill höra hela historien sedan när du kommer hem Glad 
  • Annelie643

Jag tror jag skippar kaffe, tycker att med de 500eur dom får av mig, bör dom ha råd att köpa kaffe själv.. men de är jag de Flört

Tack Mel T, ska genast anteckna det. 

Sanna: förslag på leksak kan kanske vara en pysselbok, om det är tjej.. annars om ni har typ en iphone går de ju alltid att hämta nått nytt spel, iaf för 5 åringen din. 4 irad är ju annars ett litet och lättsamt spel. :) 

• Annelie643

skönt att du får så mycket gjort, vad heter listappen? den måste jag ha 

• Annelie643

Grattis mallis12 & vitvå! Hoppas & tror dagen varit perfekt! Smink har jag oxå Funderat på, jag tror jag kör på mascara och ögonskugga, läppglans, jag vill se ganska naturlig ut, har aldrig använt smink i nån större utsträckning.. Vore ju tråkigt om Håkan tycker jag ser ut som en påskkärringen eller nått ;) Tack Sanna, ska hämta den appen. :)

• Annelie643
    Sanna: båda frisyrerna mycket fina. Men håller nog med Guanaca där, den första med luggen uppsatt ser mer ut som en håruppsättning. Vart har du hittat blomman någonstans? 

Jag har hållt på som en galning i dag, alldeles nyss faktiskt med att träna på min uppsättning. Men får fan inte till det!! blir galen!! har köpt så fint löshår som överrens stämmer med mitt egna hår.. Lyckas med super fina lockar, men hur svårt ska de vara att nåla fast de lite enkelt därbak?! jag blir galen!!! SkrikandesObestämd 

Guanaca: vilket datum gifter ni er? härligt att ändringen inte blev allt för dyr.. Inte bara de där med att få till ringar. jag måste förresten gå och prova/hämta min, den fick dom ju göra om lite..  
Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia