Inlägg från: Annelie643 |Visa alla inlägg
  • Annelie643

Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia

Sanna: vi betalade vår avgift via internet banken, och de gick bra. Ang glas till skumpan kan jag tipsa om vinglas i hårdplats som finns på claes olsson, siper fina och kostar bara 10 kr styck, helt okej pris om man vill kasta dom efteråt :) 

Ser att Mallorca13 redan har några hotell på span, så du kanske redan vet om mitt tips :)  

• Annelie643

Mallisbröllop: Stort grattis!!!! Låter som er resa & bröllop blev fantastiskt bra!! Glad
    Mijn första fråga blir vilken restaurang åt ni på? låter som en helt perfekt service där? var själva vigseln på en strand eller står men ovanför? 
    Smart av er att få lite lugn och ro utan barnen före bröllopet, så ska nog jag också ordna det.. Toppen!!

Återigen: stort stort grattis till Er !! 

• Annelie643

Mallisbröllop2012: låter toppen med en sån restaurang tycker jag, vi ska oxå leta när vi är där på plats.. :) Sanna: min ring kostade 12000 med 25% rabatt. Tror den kommer bli bra, vi va oxå inne på guldsmed, ska bli spännande att höra ditt pris från dom. Hoppas klänningen sitter lika bra som den ser ut, vart har du beställt den? Jag får nog mina kläder i morgon eller onsdag. Skickades i fredags iaf. Spännande :)) Vi tyckte de va lite bökigt med att betala avgift men fick till de till slut, hoppas de löser sig för dig. Guanaca: Tack :) jag längtar oxå!! :)

• Annelie643

Aha.. Då förstår jag :) jag tänkte också köpa klänning från chicy, vilken blev de för dig? Jag har beställt kjol & matchande linne från la redoute. Jag hoppas de blir bra :P

• Annelie643

Den klänningen är verkligen jätte fin Sanna! Tror de blir super :) mina kläder har kommit i dag, ska testa i morgon då jag kommer hem från jobbet! Spännande!! Skulle vara så skönt att slippa leta mer... Guanaca: både bred ring och massa diamanter, dock så var de mer på originalet egentligen... Eller större iaf. Titanringar är läckert, känner flera som valt de :)

• Annelie643

Så jätte fina ni är!! :) ser lyckliga & nöjda ut!

• Annelie643

Är det någon som vet om de är tillåtet med kinalyktor på Mallis? Tänkte ta med och släppa på stranden i så fall..

• Annelie643

Grattis Allcudia2012!!! Jag blir mer och mer säker på att vi gör rätt som gifter oss där! Låter som en saga :) tack snälla ni som delar era berättelser! Viva hotels är fantastiska. Håller med dig om de, vi ska bo på Viva tropic för andra gången, gillar de skarpt! :) Sanna: Ringen köpte jag i butik i Sundsvalls stad. 25% är riktigt bra när de ändå är så dyrt..

• Annelie643

Sanna: går absolut att spela ut butikerna, trots 25% på våra lyckades min blivande man pruta några hundralappar till... Hoppas du lyckas & hittar de du letar. :) i dag fick jag mail om att första inbetalning till svenska kyrkan mottagits, känns mer äkta nu liksom.. :))

• Annelie643

Mallisbröllop2012: jasså du de gör vi.:) ja vi bor i Sundsvall vi :)

Svar på tråden Bröllop 2012 Mallorca, Alcudia