Och solen stod högt på himlen vår stora dag! (phu) så det blev slappa & sola på förniddagen, efter det kom Veronica min kompis, vi drack sangria & hjälptes åt att piffa till mig och mina barn. karlarna fick snällt vänta nere i hotell resturangen.
Taxin kom på avsatt tid och färden bar av till Alcanada, och som de flesta av er redan skrivit var ju den platsen så perfekt! jag är så glad att det inte gick att gifta sig på stranden i Alcudia, för så mycket mer romantiskt det var i Alcanda.. Riktig " mama mia" känsla tycker jag.
prästen kom klockan 17 och så mysig han var. Pratade länge och väl om oss & allt runt omkring där vi bor. medans vi talades vid, gick vårat sällskap runt och kollade efter lämplig vigselplats.
vigseln gick fort tycker jag, fattade aldrig riktigt när han började.. men både jag och Håkan fällde tårar när vi la våra vigsellöften... Hur romantiskt som helst! sedan blev det cava och fotografering.
Vi stannde och tog en drink på La Terazza medan solen gick ner över bukten, åååhh det va så underbart! så perfekt!
Taxin kom vid 19.20 och vi åkte till resturangen vid Marinan i Alcudia. Där stod vårt bord dukat och väntade på oss. Super bra service hela kvällen, och alla var nöjda med god mat.
När vi sedan gick från resturangen tog jag min man & våra barn häst & vagn tbx till hotellet.(övriga gäster promenerade) Där väntade vårt sällskap på oss med bord och efterrätt.
Vi är så otroligt nöjda med allt! val av plats, val av resturang, och val av gäster som var med!
Tack för era grattis!!
Och stort tack för denna tråd!! utan den vet jag ej om jag känt mig tillräckligt trygg för att göra vår stora dag på Mallorca
Kram från fru Annelie Ruusila