Guanaca - så himla roigt att ni fick er ceremoni med så kort varsel, och att du hittade en till klänning. Den var verkligen jättefin. Skor tror jag nästan du kan ha vad som, beroende på hur lång klänningen blir på dig, ett par fina sandaler med en iten kilklack hade säkert vart fint, dock inte för stor kilklack tror jag, eller ett par sandaler med en vanlig låg klack.
Jag hittade en annan lång känning på nelly, det var ett band över högra axlen och sedan strassdekoration över vänstra bröstet, har mailat och frågat om dem får in fler, men funderar på att köpa den andra och tillbaka den om det skulle vara så att dem får in den igen.
Vart på mallorca ska ni bo? Vi ska bo i Alcudia, så för oss blir det inte så långt att åka, tror det ligger ca 10 min från alcudia.
Blommor tänkte jag fixa i en blomsteraffär som tydligen ska ligga nere i hamnen i alcudia.
Har aldrig sett min sambo i kostym heller, haha. och med tanke på att det är så litet bröllop så känns det inte rätt med en kostym, därför är jag lite tveksam till västen jag funderade på, men ett par ljusgrå kostymbyxor, har hittat ett par fina på dressman för 400 kr, och en ljus skjorta tror jag blir bra. Känns fint men ändå inte för mkt...
Mallisbröllop2012 - vad roligt att du hittade dotterns klänning. Dem man bara springer på blir ofta dem bästa, hihi =)
Ja, jag tror jag lägger ner letandet ett tag nu, har ju dock till slutet av augusti på mig, så vem vet kanske kan fynda ngn gammal studentklänning någonstans, haha. Men sen är det ju om man vågar vänta för länge.