Mallisbröllop - gud vad härligt att allting är klart, bara att njuta och längta nu sista tiden innan ni åker. Tur i oturen att ni blev sjuka nu och inte precis innan ni skulle åka =)
Vi gifter oss också hemligt, en del vet men inte många. Vi funderade först på att sätta en liten notis i lokaltidningen som isåfall skulle kommit ut dagen efter. Ett tag funderade vi på med att vänta tills brölopsbilden i tidningen, men det kommer ju att ta tiiid. och folk lär ju hinna undra över ringen innan dess, haha. Så det är svårt det där.
Men det var väl en bra ide att ta en bild med mobilen. Vi har ju sambons föräldrar med som kan hjälpa oss med det. Men annars skulle jag nog frågat fotografen eller prästen, eller något utav dem vittnen som finns med, bara att förklara att ni gärna skulle vilja skicka en bild hem till nära och kära, dem ställer säkert någon upp på och hjälper er med =)
Annelie643 - Välkommen hit Annelie!! Japp, vi gifter oss i alcanada, i slutet av Augusti. Lite bilder ska jag absolut försöka ta på platsen, är lite dåligt om det på nätet faktiskt, jag har letat som en tok efter bilder på platsen och området runtikring. Men det är lönlöst :P
Kan lägga upp lite bilder här med i tråden. Vi kommer nog bara att ta taxi dit, är ju inte så långt från vårt hotell och jag tror nog mer eller mindre alla chaufförer vet vad man menar när man säger La Terazza.
Funderar på att fixa blommor på plats i alcudia, många säger att det ska ligga en butik nere i hamnen.
Hår och makeup fixar jag själv. Har kort hår så det går inte att sätta upp direkt, utan tänkte hitta lite fina blommor att fästa på ena sidan i håret. Gärna vita eller ljust rosa.