• Redaktör Kristin

Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

(Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

• Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • L och J
    Amanda547 skrev 2012-08-12 14:15:50 följande:
    efter mycket velande hit och dit så blev det dessa ringar tillslut.. Ringarna är fyllda med diamanter och en stor briljantslipad diamant i mitten på min förlovningsring.. 
    Jag älskar dem men vet inte alls om de är värda priset för det var mååånga tusenlapper..

Fina ringar!! vart är dom inköpta och va fick ni betala?
  • Äriqa

Vann ringen på ebay. Nu ska jag bara vänta på att få hem den också...

• Äriqa
    Äriqa skrev 2012-09-19 07:13:14 följande:
    Vann ringen på ebay. Nu ska jag bara vänta på att få hem den också...
    Hä är bild på den. Den är skickad idag så nu återstår väntan

• purpleflower

Förlovningsringen längst ut är en schalins verdi och vigselringen längst in är en flemming uziel, båda i vitguld. Det syns inte så bra på bilden men det sitter två små diamanter 0,035 carat på vingen. Passar min lilla hand perfekt, älskar dem!
  • Bumblebee

Här är mina ringar. Min man har också en matchande slät ring. Guldsmeden stöpte våra ringar med samma guldmix (orodinerat vitguld), i en och samma stöpning på önskan av min man som tyckte att det vore romantiskt om våra ringar kom från samma "casting" Glad
  • Lyckelina
    Nettis1985 skrev 2012-08-01 19:38:45 följande:

Här är våra förlovningsringar som vi den 20/7-2012 valde att dela med varandra, en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.

Jag älskar valet av de udda och inte så vanliga eller lika ringar och tanken är att inte vara som alla andra :D vårt eget och speciella helt enkelt *skrattar*

Nettis1985 skrev 2012-08-01 19:38:45 följande:

Här är våra förlovningsringar som vi den 20/7-2012 valde att dela med varandra, en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.

Jag älskar valet av de udda och inte så vanliga eller lika ringar och tanken är att inte vara som alla andra :D vårt eget och speciella helt enkelt *skrattar*

Åh, fina ringar =) Jag och min fästman kommer också ha olika ringar: hans blir lite bredare och i borstad titan medan min blir lite smalare, slät guldring med diamant. Viktigast för oss var att ha ringar och att våra ringar har varandras namn och datum =) De ska ju bäras länge, så bäst att båda känner sig nöjda ;)
  • BodyMindSoul

Hej här kommer en bild på mina tre, den i mitten är förlovningsringen, samtliga är från Shalins. (Titta inte på ödlehanden, jag vet inte vad som hände med blixten, ser ju blå-rosa-rynkig ut, haha :))

• johannagbg

Har nog bestämt mig för denna nu fast helt i vitguld. Den kostar 11999, men så är det 25 % på det. Så 8999 för denna ringen. har en förlovningsring, som är nästan som den guldiga delen fast utan sten, så det kommer se ut som jag har 3 ringar =) passar superbra ihop!
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012