december brudar 2012, var är ni?????
Bilder på klänningen och tärnklänningen!
Bilder på klänningen och tärnklänningen!
Åh vad jag var nära på att börja grina i morse, jag fick ett sms från våran toastmaster att jag har skrivit fel i hans e-mail. och givetvis samtidigt med det så häller dottern ut hela sin yogurt på sig och i hela köket och sonen bajsar ner mina rena kläder. Man kan ju hålla sig för skratt iallafall.. Så ikväll får jag och sambon sitta och sms/ringa runt alla inbjudna och meddela felet för givetvis var den adressen som jag skrivit redan upptagen. TM skulle maila denne och höra ifall han skulle kunna vidarebefodra om det skulle komma något till hen..
Pjoj vad ni har skrivit idag :)
Fremm, Ser jättefint ut! Min var oxå i största laget men den får man väl fixa till :)
Minuz JA det måste ju betyda något II Väntar me spänning!!
Ang slöja så tror jag inte at jag ska ha det som det ser ut nu,,
Kommer nog vara baraxlad i kyrkan..
Strumpeband ja.. haha min mamma har köpt ett åt mig och blått har jag för mig att det var så den får väl gå som ny och blå.
Som gammalt kommer jag försöka få med mig ett fickur (var jag nu ska sätta den) som jag fick av min farmor när jag konfirmerades, det var hennes farmors klocka som hon hade fått på hennes konfirmationsdag Ganska precis 100 år före min. På baksidan så står det ED i snirkelbokstäver som står för Engla Dalkvist och den dagen visste jag att får jag nån gång en dotter så ska hon får heta Engla och det har jag nu
Men något lånat hmm.. Funderar på o höra om mamma kanske har några pärlörhängen som jag kan få låna (haha om inte så kan hon få det när hon fyller år i november så kan jag låna dem i december haha)
Smulan, gud så gott det lät!
Ang bordsdekorationer så kommer jag ha mossa (har ju mossgrönt i temafärg bla) liggandes längst hela bordet o så massa ljuslyktor i olika storlekar (glasburkar som jag limmat spets på och brunt band). Blir nog någon blomma med men har inte bestämt så långt..
Mina insperationsbilder till dukningen