december brudar 2012, var är ni?????
Idag har vi sista osa datum. Får se om de sista trillar in under eftermiddagen eller om jag får tjata på dem imorgon.
Nu åkte sambon iväg, han ska möta en av sina marsalker och leta kostymer. De var iväg förut och kikade. Hittade lite men sambon är så lång och smal att han han har en storlek i kavaj o en helt annan i byxan och de kunde inte kompromissa och byta byxor i kostymsetet. Han hade behövt köpa ett byxor som han inte kunde ha och ett par extra byxor för kr. Det var han inte så sugen på.
Jag är hemma med barnen (lillskrutten är sjuk) så vi ska passa på och pyssla lite jag och dottern när sjuklingen sover. Ska göra klart mina servettringar och fixa lite annat pyssel som är halvfärdigt.
Ska försöka komma iväg i veckan och köpa underkläder till mig,
Börjar bli riktig orolig över underkjolen. Har mailat säljaren på ebay men inte fått någe svar. Skulle ju behöva den så jag kan ta mig till sömerskan och mäta in det sista ju..
Nästa söndag kommer m2b´s faster hit på middag. Hon är ju vår solist så vi ska väl gå igenom det osv :)
Ska beställa lillkillens kläder i veckan och försöka sy klart dotterns klänning.