ÅH Minuz! Så vackra ni var!! Tänk att du nu slipper oroa dig över klänningar :-P
Teddy Lika fina ni! Så lyckliga ni ser ut på kyrktrappen!! O vilka läckra skor din MAN har
Majaochputte, Åh vad fina ni var!
Idag har jag suttiit och pillat med vigselprogrammen. Nästan klara bara en sista sak som behövs. Utgångsmusiken!!! HJÄLP! Vad ska ni ha/haft??
Sen har jag gjords skyltar till maten, godisbuffen. Lämnat in förlovningsringarna på putsning, köpt en present till tärnan, köpt en klänning till kvällen alt dagen efter, handla den mesta maten bara sallad och färska örter kvar (fast jag kommer nog på mer saker sen.)
Fremm skrev 2012-12-04 10:46:18 följande:
Ååååh jag blir helt varm och pirrig i hela kroppen av att se era bilder och läsa era berättelser från era bröllopsdagar, det känns så speciellt eftersom vi gjort denna planeringsresa tillsammans, det känns så på riktigt och jag blir så förväntansfull men oxå nervös och orolig för att jag inte ska hinna med allt jag tänkt och framförallt att dagen ska gå så pass fort att jag knappt hinner förstå vad som hände innan dagen är slut... jag hoppas alla gäster och de anlitade gör ett bra jobb med att fotografera och filma hela dagen så att jag kan njuta av allt efteråt oxå...
Ni ser helt fantastiska ut, vackra och sååå lyckliga!! Vill se ännu mer bilder!! Vill läsa ännu mer berättelser!! :) Tack för att ni delar med er! Tyckte MajaochPuttes berättelse va jätterolig att läsa när det stod så utförligt både psalmer och meny och klockslag... det va som man fick följa med på en liten rundtur i bröllopet - men vill så klart se bilder oxå...
Kunde inte ha skrivit det bättre