december brudar 2012, var är ni?????
Idag har jag pysslat med lite ljuslykortorna, postat hindersprövningen och namnändringen
Idag har jag pysslat med lite ljuslykortorna, postat hindersprövningen och namnändringen
Noterna till Elin´s Lyckorus går verkligen inte att få tag i verkar det som.. Hur gör ni andra? (för visst var det fler som skulle ha den låten)
Lycklig, Jättefint!
Har funderat på naglar. Hur ska ni göra? Ser det biligt ut med vanliga lösnaglar? Jag har ganska korta nagla till vardags. Långa naglar funkar inte med mitt liv känner jag, så att lägga pengar på att göra en ordentlig nagelförlägning känns onödig i vår redan tajta budget..
Har pratat men min bekant som är sömmerska. Hon har lovat hjälpa mig o sy in och lägga upp klänningen :) Annars har det varit ganska lugnt på bröllopsfronten denna vecka. Har en energitjuv som har tagit all min energi :(
Om minder än 3 månader är jag en gift kvinna Helt sjukt ju! :-O
Ja i planeringen.. Känns som jag är lite överallt haha
* Ska nog ta och beställa ringarna i veckan
* Har fått hem mitt mönster till min mantel så jag ska väl iväg o leta tyg så jag kan börja sy
* Funderar på vilken färg på håret jag vill ha, så jag kan fixa löshår
* Måste ta och bestämma vad vi vill ha för mat på buffén
* Fixa m2b´s kläder (dock vill han gärna ha med sina marsalker var en bor typ 30 mil här ifrån så vi får föraka få ner honom)
* Fixa klänning till dottern
* Sen velar jag om vi ska stolsöverdrag eller inte.. *Suck* vill gärna men vet inte om det får plats i budgeten..
Minuz, Hoppas verkligen att det är the one and only nu! och att du får loss den snart!
Idag kom nya nummret av allt om bröllop ut, så ni kan gissa vad jag ska göra ikväll med en kopp te och tycka-synd-om-mig-själ-för-att-jag-har-en-förkylning-och-inte-kan-åka-och-träna haha
Fremm, Håller med ovanstående.. Jättefin frisyr. Blev lite inspirerad. Är det ok om jag spar den som insperationsbild? vet inte riktigt hur jag vill ha håret ännu..