december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Idag ska jag hämta våra ringar! Nervös! :)
Vet hur hans ring ser ut o att den passar (lämnades bara in för gravyr), men vet inte hur min är och om den passar! Iiiihh! Hoppas hoppas hoppas!
Har skickat in den godkända hindersprövningen och namnbytet och vigsel godkännandet till församlingen :) bara de kunde bli december nu då!! ;)
usch har hamnat i nån svacka där ja inte alls trivs med mig. känner mej tjock och osexig istället för bröllopfin :/
det blir sånt fokus på utseende hur man än vrider o vänder på det käns det som... all osäkerhet jag har inför mig själv kommer upp till ytan..
känns tråkigt :(
Zoooda. Du är inte ensam om att känna så. Tycker jag ser gravid ut fast det är 9 månader sedan Edvard kom :/ dålig karraktär har jag med! Men nu j***a så ska jag kämpa de sista veckorna. Det är bara 46 dagar kvar!!! Som Teza skriver, tur att de älskar oss precis som vi är. Men man vill ju fortfarande känna sig fin själv.. Dock tror jag att när man ser helheten med klänning skor smink hår blommor osv så känner man sig förtrollad (hoppas jag..)
tack!
Vinterfrost: jaha är ganska förtjust i grönsaksbiffar jag :)