december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Ojoj vad ni skriver. är inne och läser ganska ofta men gillar inte och svara från mobilen..
Jättefin ringar ni lagt upp!
Ang beskrivning av gästerna så skter vi i det - jag orkar inte..
Vi har inte fått höra något om vårt val av datum iallafall. Än så länge har 40 av våra 70 gäster svarat och det är väl bara nån som har tavkat nej. Sista osa är 4e så hoppas det trillar in lite mer svar snart.
*Annars har jag pysslat en del nu igår och idag. Sytt klart manteln. Ska bara införskaffa ett spänne så jag kan knäppa den.
Vad tråkigt med så många negativa kommentarer, vi har nån som frågat oss om varför vinter, men ingen har varit negativ! Ang gbeskrivning av gästerna: så har vi bara tagit typ två beskrivande ord om gästerna som verkligen är dem! Intressen/ personligheter tex! Jätte snygga ringar!
Vinterfrost: snygg capen blev :)
Är påväg för slutprovning av klänningen nu :) Gud så spännande! Nu är det snart färdigt pysslat, känns också skönt: bara bordsplacerings tavlan kvar och några pompoms! Ursäkta för många inlägg men när man skriver från mobilen blir det inga mellan rum så jag ville inte svara på alla inlägg på samma inlägg :)
Just ja, håller med om att starta en ny tråd sen: Gud så kul :)
Ännu ett nytt inlägg från mig! Varit och provat brudklänningen nu och nät jag ska ta fram mina skor är dem alldeles gula, jätte kul! Tur nog hade butiken skor och de skulle beställa hem ett par till mig! 700 kr fattigare!
Skorna är några år gamla, men det är jätte snygga skor, typiska brudskor! Har använt dem två ggr och då jag tog fram dem och tittade på dem var det inge fel på dem, men nu när vi tog fram dem i butken var de alldeles gula, så jag vet inte, fattar ingenting! Hon som jobbar i butiken sa att om de blvigt fuktiga kan de se ut så, men de har de ju inte kunnat bli så det för blir ett mysterium! skorna de hade i butiken såg nästan likadana ut så det blir bra :) dock var det ju ännu en utgift man inte hade räknat med!
Hjälp hur skulle ni gjort!? Har en kvinnlig kusin som är eller har blivit så märklig! Beter sig illa och kallar mig för dålig mamma i hennes blogg och är allmänt otrevlig! Detta har hänt vid ett flertal tillfällen :/ dessutom har hennes sambo kallat min blivande man för bög för att han köpte två exklusiva ljuslyktor från Partylite till mig :/ hon och han är bjudna till vårat bröllop i december men nu känns det inte som att vi vill att dom kommer :/ kan man avinbjuda!? Vad skulle ni ha gjort!? Hjälp snälla :/