december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Åh jag lider med brudarna som gifter sig idag, iallafall här om kring. För det har fullkomligt öst ner regn hela dagen samt blåst massa. 5 grader stod termometern på tidigare idag BRR. Inte vad man önskar sig i ett juni bröllop. Valde vinterbröllop just för att man inte behöver bry sig så mkt om väder men ju mer jag funderar på det så spelar det ju visst roll! Vill ju ha gnistrande snö och sol för att kunna fotas utomhus.. Att man aldrig är nöjd
Det blir så att i värsta fall gör vi en studio av min mors hem, eftersom han är en vän i vår familj så blir det så.
Nackdelen med att ha en vän som fotar annars och inte betala en fotograf är ju oftast att man har just ingenstans att ta vägen, ett proffs har ju oftast en studio man kan fota i.
Men jag skulle föreslå att gör plats i något vardagsrum, hänger upp ett lakan och gör en studio och testa innan och se hur fotona blir :)
Jo så skulle man ju kunna göra men själv e jag inte så förtjust i studiofoton liksom... de e väl därför de e ett stort problem för oss...
sätt upp ett partytält eller något över huvudet på en plats där ni vill fota, och sen testa, kan funka, se ut som snöstorm fast ni är fina :)