december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Superfina!
jätte fina! :) ser att vi båda heter jessika ;)
har köpt ring idag, är super nöjd! Vi skulle bara titta menjag blev förälskad och det var ingen idee att leta nå mera tyckte min m2b! så den kommer om 2 veckor och så har min tiara från kina kommit idag :) glädjerus :)
Jo det känns bra :) jag vart helt kär i den och den passade så bra till min förlovningsring :) skönt att man har börjat inhandla en hel del saker!
Brudar, jag hoppar in här. Idag kom inbjudningarna fram och det är officiellt Den 12-12-12 blir jag fru!
välkommen hit :)
Nä Jag var jätte nöjd! kan lägga upp en bild på hur den ungefär ser ut :)
Gud så tråkigt att han inte dök upp, man blir ju så besviken när man har förväntningar och ni har tagit er dit och lagt tid på det! hoppas han har en bra förklaring
här är vigselringen, alliansring i titan
våra förlovningsringar i rött och vitguld! ska lämna in dem på putsning längre fram, det kan behövas efter 6år