december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
vad kul med egenskrivan! :)
jag sjunger själv och hade tankar på att sjunga för min m2b i kyrkan, men kommer nog inte fixa det! jag är så känslig kommer endå stå och gråta och då kommer inte stödet och rösten hålla!
vad kul med egenskrivan! :)
jag sjunger själv och hade tankar på att sjunga för min m2b i kyrkan, men kommer nog inte fixa det! jag är så känslig kommer endå stå och gråta och då kommer inte stödet och rösten hålla!
Tänk om jag hade haft en musikalisk familj :) Lite lyx med egna låtar ju, mer perfekt hade det ju inte blivit :)
här blir det svägerskan som sjunger hon har liksom jag gått estetiskmusik och sjöng då vår son döptes :)
Hej!
Jag måste bara skriva: Idag har jag köpt min klänning!!!
Det var fjärde (!) gången jag var iväg och provade, och idag föll det på plats. Så härligt!
Det blir en elegant, hellång Nixa-klänning som matchas med lååång slöja och spetsbolero. Nöjd!
Extra bra att de hade den i min storlek, så, jag behöver inte beställa. Så den hänger i Degerfors och väntar på mig.
Bli lite stressad av att ni kommit så långt, bestämt sånger och grejer... =P Jag känner att nu kan vi gå vidare och ta tag i annat, jag har iaf en klänning, haha!
Så härligt arioso! De va så sjukt kul o skönt när man fixat klänningen! :)