december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
men skriver man då de gamla efternamnet på hindersprövningen o sen de nya går igenom o den ena av os då på bröllopsdagen heter de nya namnet, blir de inte helt fel då??
förstår ni... om de gamla namnet är svensson o de står på hindersprövningen, o de nya namnet som är godkänt o klart är karlsson, då heter ju jag (om de nu e ja som bytt först altså!) karlsson på bröllopet, men hindersprövningen gäller för en svensson!
jag vet inte om jag krånglar till det, men jag fattar ärligt inte riktigt hur de ska gå till?
Efternamn exempel
Fast om jag var du skulle jag ringa ditt skattekontor och fråga :)
Ja, jag får nog ringa o höra! :)
hej tjejer! Känns som att jag bombar den här tråden med frågor!
Hur ska ni ta er från kyrkan till festlokalen?
hej tjejer! Känns som att jag bombar den här tråden med frågor!
Hur ska ni ta er från kyrkan till festlokalen?
häst och vagn blir lite långt för oss om det är kallt!
Tänkte också att de gamla fina bilarna vill nog ingen köra med under vintern
De är inte lätt det här
Vi har också en tight budget och just den biten att ta sig från kyrkan till festlokalen (ca 1 mil) ingår inte i budgeten... visst hade det varit kul att komma i nån fin bil eller så, men de e inget vi prioriterar faktiskt. Vi kommer åka i en vanlig bil. Man kan ju smycka den lite fint me band o så, men vi tänker inte göra nåt mer avancerat än så! :)