december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
ÄNTLIGEN!! Har vi fått låna nycklarna till lokalen vi vill hyra. Så imorgon när Björn kommer hem från jobbet så ska vi åka dit och kika mäta och fantisera :) Inte en dag försent!!
Var ute och plockade kottar idag (igen) plockade alkottar på golfbanan. Golfarna måste ju tro att jag är knäpp.. Jaja jag tycker de är knäppa som spela i ur o skur så det jämnar väl ut sig ^^
På lördag skall jag viga ett par på samma ställe som vi skall ha vår bröllopsfest den 12 december. Jag skall verkligen scouta runt och se om jag inte kan "sno" lite idéer av mitt brudpar. Känns som att det är evigheter till december, men man vet ju att sommaren går förbi så fort, så fort och sen är det plötsligt september och då är det minsann inte lång tid kvar!
känner nästan också att jag måste ringa och kolla så att det verkligen blev rätt allt! shit, nu blev jag uppstressad över det!
Hej och välkommen! Tror att ni ska gifta er den dagen som känns bäst för er! Vi gifter oss den 1december och det känns jätte bra för oss! Inte för nära julafton heller så man känner sig stressad över det också! Men som sagt, ni ska välja den dagen som känns rätt för er :)
Minuz, kan du inte be om ett bekräftelsemail eller brav då du har det på papper?