Chicita Ja, alltså det kan ju ha varit fler än jag som anmält trådarna, det syns ju inte för mig :-P Tycker bara det är så respektlöst att slänga ut olagliga preparat på en så oskyldig sida som ett bröllopsforum.
Haha, bra tänkt med axeln. En kompis till mamma sa att de ibland får in jättekonstiga ansökningar till hennes jobb. Hon gissade att de blivit tvingade att söka jobben av Af. Det blir ju en konstig situation eftersom arbetsgivarna får lägga en massa resurser på att gå igenom ansökningar från folk som inte vill ha jobben. Men, men. Förmedlarna gör ju bara sitt jobb, de har ju direktiv att följa. Sambon har varit arbetslös två gånger, första gången i sin hemort. Där funkade det jättebra. Andra gången var här i stan och här tyckte jag helt ärligt att de var knäppa i huvudet.
izredam Härligt att du överlevde dagen och att ringen sitter lösare!
Jag startade dagen med hundpromenad. Sen åkte jag och handlade och åt frukost när jag kom hem. Vitaminchockade kroppen med ett glas tranbärsjuice, frysta jordgubbar och vindruvor. Gott, gott. Nu blir det att äta lunch (plocksallad från Ica) och gå ut med vovven igen. ![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)