Inlägg från: snowstars |Visa alla inlägg
  • snowstars

Walk a mile!

Hehe, känns skönt att det inte bara är jag som tycker det. Det är ju lätt att man blir så subjektiv annars och tycker att man alltid förtjänar kladdkaka :P

• snowstars

Haha. Nu står den och väntar på mig, tänkte den skulle få kallna liite innan jag hugger in.

• snowstars

Åh, ja, jag älskar också smet. Men jag tänkte visa på lite karaktär ikväll och hålla mig ett tag. Vem jag visar det för är dock oklart, är ensam i helgen. Hunden ligger på balkongen. Så ingen ser ju att jag håller mig ett tag.. Men den blir godare kladdig när den har stått ett tag. Ja, det är ju ett bra argument

• snowstars

Shit vad tiden går fort. Har pluggat som en glaning. Och i helgen blev min älskling ÄNTLIGEN min fästman Vi firade genom att gå och äta hotellfrukost på morgonen samt laga trerätters här hemma. Provade dina isbrytare, Chicita, sjukt gott :)

Nu är veckan här igen och jag försöker motivera mig för studier. Det var väääldigt skönt att vara ledig.

Och snön gör att jag måste motivera mig för mina promenader också. Jag gillar snö, det är inte det, men jag hatar att behöva plumsa i den när jag är ute för att motionera.. Tur att vovven måste gå promenader för att fungera, det går liksom inte att kompromissa bort.

Styrketräning tycker jag låter bra Chicita :)

• snowstars

Tusen tack, Chicita. Ska förminska nån bild och lägga upp när det känns som att tid finns. Borde egentligen skriva uppsats just nu ;P

Superlätta att göra. Och ja, det såg riktigt proffsigt ut fast jag inte hade några grönsaker hemma. Ska definitivt göra dessa fler gånger

Haha, jag jag har ju valt att bo kvar i Norrland av en anledning. Jag älskar snö och kyla. Faktiskt. Däremot gillar jag inte slask, det hatar jag. Och som sagt, plogade vägar är att föredra. Men idag skiner solen och snön gnistrar så där vackert och luften är härligt klar.. Hur kan man inte tycka om det? :P

• snowstars

Usch och fy för förkylningar! Krya på dig Chicita.

Har haft problem att logga in här ett par dagar? Fått återställa lösenordet. Känns ju.. Sådär när jag är säker på att jag skriver rätt lösenord Jag ska ju inte behöva återställa det varje gång jag ska logga in?

Nåväl, nu är jag här .Pigg och utvilad efter en god natts sömn, lycklig för att jag har varit så himla duktig och jobbat på innan så jag hari nte så mycket skolarbete att göra = jag tar ledigt hela helgen! Eller till söndag iaf Ska ge mig på att baka cupcakes i eftermiddag. Så innan dess blir det en lååång promenad med vovven. I regnet. (All snö är borta )

Det blir alltså två långpromenader idag, för vi gick en imorse. Men det lär ju behövas om vi ska kompensera för cupcakesen jag ska baka :-P

Svar på tråden Walk a mile!