Walk a mile!
Håller på med en stor omstrukturering på "min" community" så jag känner mig lite stressad och pressad på tid just nu...
Men det blir nog bättre i början av veckan här sen
Håller på med en stor omstrukturering på "min" community" så jag känner mig lite stressad och pressad på tid just nu...
Men det blir nog bättre i början av veckan här sen
30 minuters trädgårdsarbete och dom vanliga korta hundrastningarna får räcka i dag
chicita: vilket band har du? Jag åker till actic i dagsläget bara för att gå på bandet (tränar inget annat där) . känns som jag borde köpa ett eget band och lägga gympengarna på istället. Men vill ha ett rejät band..... Tips?
Läste om några MBT skor??? Är det dom som är "rundade" under / i sulan? Jag köpte ett par joggingskor för 1400:.- (hutlöst) förra året men känner också av benhinnorna om jag höger tempot ett snäpp. Kan det vara värt att satsa på sådana då kanske? Har benhinnorna väl tagit stryk så tar det ju dagar innan man kan ta nästa tur...
Haha, vadå, ingen rökelse? ;)¨
Nej men allvarligt talat är det lite synd att det är den bilden alla får, en flummare. Alla jag känner som är inne på det här spåret är moderna "normala" människor. No offence till de flummiga, de behövs de med!
Vet alldeles säkert att någon vakar över min familj. Har hört att man kan "be om hjälp" och det gör jag när det känns för tungt. Skulle vilja veta vem/vilka som är min skyddsängel/ledsagare. Andra får tycka och tänka precis vad de vill, jag vet var jag står. :) Min sambo t.ex, han tycker detta är störtlöjligt, men vi låter varandra hållas. Man kan ju inte tycka/tänka lika om allt. :)