Pagnie skrev 2012-04-27 21:57:09 följande:
Tack, så skönt att höra att andra är av samma åsikt som mig. Så man inte tror att man är galen. haha. Jag tycker det låter som ni hade ett helt optimalt firande. Och vi kommer tyvärr inte ha någon utlandsvistelse innan för det hade ju varit jätte mysigt men jag tror att han kommer göra det i samband med min examen i början av juni. Men jag kan ju faktiskt ha fel. Det vet man aldrig.
Har ni gift er redan eller när gifter ni er annars?
Nej då, tycker inte att det är nåt fel med att försöka hålla på det där med att inte vara förlovad alltför länge innan bröllopet. Däremot förstår jag inte poängen med att fråga dig om du vill göra en sak som ni redan håller på att planera. Meeen det är ju en annan femma, alla gör vi olika och ni gör precis som ni vill såklart..!
Ja jag tycker att både frieriet och firandet var optimalt, precis som jag hade drömt om, utan att jag ens var med och planerade nånting alls
Nej vi gifter oss i september. Han friade i juli förra året och ville egentligen gifta sig inom ett år men vi kom fram till att dels vill vi inte gifta oss mitt i sommaren pga olika anledningar och dels så skulle vi inte hinna spara ihop tillräckligt med pengar för att gifta oss på våren. Så det fick bli hösten, 1 år och 2 mån senare