• Smulan

Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

Hej på er alla!
    Vi har bestämt oss för att smyga iväg på minsta möjliga bröllop med bara några vittnen och resturang besök efter. Vi ska ta kläder som vi redan äger och lägga till några små detaljer som håruppsättning och make up och typ en lite lite blomma. Ringar så klart! Jag vill veta hur ni gjorde eller ska göra?
    Ny fiken vi har bokat bröllop lördagen den 14 Juli i år ska blir såååååå kul!

TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-13 10:01
    Nu är vi gifta och vi har haft en fest i efterhand som blev den mest perfekta festen i världen! Jag vill fortfarande veta hur ni ska göra eller hur ni gjorde för det är så kul att höra andras ideér och tankar! Skriv på bara!

• Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
  • tracit
    Ljungan70 skrev 2012-08-22 13:21:46 följande:

I morgon smäller det! (kl.10.00, och kl.17.30 lyfter flyget till Turkiet)

Det känns helt toppen, och allt har gått enligt planerna och är förberett. Kläderna är framhänngda, ringen ligger i handväskan, naglarna fixade, resväskorna nästan färdigpackade. Jag sitter nu med nylackade tånaglar och hårfärg i håret. och ja, nu börjar det pirra rejält i magen.

Hur skall man kunna somna i kväll då? =D

Lycka till, hoppas ni får en fantastisk dag!
  • Ljungan70

Tack för alla lyckönskningar!

Jag återkommer och berättar om allt när vi kommit hem Solig

• tracit

Åh, jag har så svårt för att bestämma mig för modell på klänning!
    Å ena sidan känns en knälång/tea-längd, lite vintage-stuk, mer som JAG. Å andra sidan tänker jag att om det är någon gång i mitt liv jag kommer bära en stor maffig klänning så är det på min bröllopsdag, för jag skulle aldrig få för mig att göra det annars. Svårt! Det enda jag är ganska säker på är att jag nog vill ha snörning på ryggen så man kan dra åt lite Skäms Dessvärre är det få korta klänningar som har snörning. Decisions, decisions!

• Smulan
    Ljungan70 skrev 2012-08-22 21:13:01 följande:

Tack för alla lyckönskningar!

Jag återkommer och berättar om allt när vi kommit hem Solig

GRATTIS PÅ ER BRÖLLOPSDAG! Hoppas det går kanon och att resan blir underbar=) HjärtaHjärta
  • Smulan
    tracit skrev 2012-08-22 22:26:27 följande:
    Åh, jag har så svårt för att bestämma mig för modell på klänning!
    Å ena sidan känns en knälång/tea-längd, lite vintage-stuk, mer som JAG. Å andra sidan tänker jag att om det är någon gång i mitt liv jag kommer bära en stor maffig klänning så är det på min bröllopsdag, för jag skulle aldrig få för mig att göra det annars. Svårt! Det enda jag är ganska säker på är att jag nog vill ha snörning på ryggen så man kan dra åt lite Skäms Dessvärre är det få korta klänningar som har snörning. Decisions, decisions!
    Åh ja jobbigt! Jag tog ju en icke stor maffig klänning vilket jag inte ångrar i sig....men jag är lite besviken över att jag aldrig får chansen att ha en stoor klänning nån gång i livet. Måste ju få pröva en sån nån gång.....tänker att man kan ha en till nån stor jubileumsdag sen???? kanske
  • MariaMagdalena

Grattis Ljungan på er dag! =)

• MariaMagdalena

Ledig idag och ska strax sätta saxen i klänningen! Nervöst, tänk om det blir knas av alltihop. Tur det inte är någon 10000:- klänning

• Smulan
    MariaMagdalena skrev 2012-08-23 10:39:39 följande:
    Ledig idag och ska strax sätta saxen i klänningen! Nervöst, tänk om det blir knas av alltihop. Tur det inte är någon 10000:- klänning
    IIIhhh vad spännande. Vad ska du göra nu igen...glömmer fort och många att hålla reda på .
  • MariaMagdalena

Hörrni, hjälp! Har nu klippt av klänningen en rejäl bit, 80 cm(!!!) så nu kommer klänningen gå ner till vaderna på mig. Tror jag ska ta bort blomman som sitter där uppe på bröstet men nu till det stora frågetecknet, ska jag sy upp tyllet så som på bilden och visa det fina blanka tyget under, eller ska jag låta allt hänga? Smakråd tack! Och ni, försök bortse från att den bara är nålad på bilden och dessutom bara på framsidan

Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?