Monja skrev 2012-12-20 13:58:39 följande:
Förstår precis hur du känner...har också tappat kontakten med många kompisar när jag flyttade hemifrån och den man trodde skulle vara tärna kommer nog inte vara det. Tur iaf att jag har min syster så jag har en tärna iaf :)
När i juni kommer ni gifta er? Har du tema för ditt bröllop?
Har varit borta från tråden ett tag... Jisses vad mycket att läsa ikapp
(Monja: jag har valt en tärna nu! tror kanske jag ska ha två till...lite osäker än så länge! Valde en ny tjejkompis som jag bara känt i typ 3månader, men som jag klickat otroligt bra med! Det är som att vi är syskon Hon är en så omtänksam och förstående människa som alla borde ha i sitt liv!
Vi gifter oss den 14 juni. Har valt kykan, men nu har jag förälskat mig i en herrgård där jag vill hålla festen. Men det hänger lite på ekonomin.. )
Hur sjutton gör man för att få drömbröllopet utan att spränga budgeten och framtida ekonomin helt?! Jag har alltså bokstavligen talat suttit i tolv freaking timmar och kollat bröllopsgrejjer, klänningar, lokaler etc. etc.. Blir inte klok! Det är så mycket att hålla koll på, men nu har jag mailat runt lite till folk i bekantskapskretsen och undersöker lite vad de tar för att bl.a. spela på festen, fota m.m.
Jag gillar dock inte riktigt att man bor i stockholm och behöver betala 15 000:- för en lokal som jag isf behöver dekorera sjukt mycket för att den ska bli fin!
Blir lite långt inlägg, men efter tolv timmar blir man liiiite smått galen! Sen är blivande mannen bortrest över helgen så ingen att bolla ideér med..