• Js Fästmö

Blivande fruar 2014

Hej! Någon mer som ska gifta sig 2014? Tänkte det kunde vara kul att samlas på ett och samma ställe. :) Hur, när och var ska ni gifta er? Vi har inte riktigt bestämt plats än, men borgerligt blir det. Jag kommer köpa lite "då och då" för att hålla nere kostnaderna som annars lätt hamnar på de sista sex månaderna. Och det enda vi vet än är datumet, det blir ett junibröllop, och att vi skall åka på bröllopsresa så snart inpå vigseln vi bara kan. Så kör på, berätta allt. :) Och en sista sak... visst känns det som hundra år bort. ;)

• Svar på tråden Blivande fruar 2014
  • MH2014

Här hemma suger vi på lite olika karameller i form av upplägg och platser,,har besökt två stycken idag,,sammanlagt 5st nu. Har ev 1 till, men vi vet inte i dagsläget om vi ska besöka den, men jag tror jag vill så man inte går och tänker "tänk om" eller dyl.. Mötena idag resulterade i att jag kan tänka mig båda, fast med olika upplägg och budgetering, men karln min ratade totalt den ena..och då får jag släppa dem tankarna...på ont och gott!! Den andra vi besökte är helt underbar!! Lite frågetecken om vissa restriktioner och hur långt vi kan dra ut svängarna,,vad extra personal och vaktbolag kan tänkas kosta förutom lokalhyran,,då våra tänkta klockslag sträcker sig över deras ordinarietider....?...Och hur vil kan göra med upplägget, flera val, men HUR VI VILL göra det!! Så fått mycket svar och platserna börjar ta form, men mer frågetecken då planeringen kan tas till nästa nivå och verkligen kan funderas över på djupet,,en skräckblandad förtjusning!! :)

• HubbaBubba
    Limba:
    Eller hur? Jag älskar den Skrattande Och om jag också kan ha den så tänker jag behålla den efter tärnan haft den på bröllopet. Annars får hon köpa den hon vill, eller så lägger jag ut den på tradera Glad

Åh, har hittat en caketopper som både jag och sambon älskar. Vad tycker ni om den? Skrattande

• snowstars

HubbaBubba: Frän Inget för mig men jag skulle nog skratta om någon annan hade den.

Jag sitter och kollar på vigselringar. Vet ungefär vad jag vill ha men hittar ingen som passar in på det.. Hur svårt kan det vara?

• HubbaBubba
    snowstars skrev 2013-01-12 18:09:33 följande:

HubbaBubba: Frän Inget för mig men jag skulle nog skratta om någon annan hade den.

Jag sitter och kollar på vigselringar. Vet ungefär vad jag vill ha men hittar ingen som passar in på det.. Hur svårt kan det vara?

Ja om gästerna skrattar gör inget. Vi gillar den och vill inte ha det "traditionella" Glad

Tycker också det är svårt med ringar, men det är ju mkt lättare om man går in i en butik och provar. Tyckte jag iaf Glad
  • snowstars
    HubbaBubba skrev 2013-01-12 18:34:42 följande:
    Ja om gästerna skrattar gör inget. Vi gillar den och vill inte ha det "traditionella" Glad

Tycker också det är svårt med ringar, men det är ju mkt lättare om man går in i en butik och provar. Tyckte jag iaf Glad

Ja, alltså jag menade skratta på ett positivt sätt Tycker som sagt att den var frän.

Jo, det tror jag med. Men då måste man ju bo nånstans där det finns en butik :P Känns som att jag måste ha ett hum om vad jag vill ha innan jag åker iväg till närmsta stad och provar.

• Limba
    HubbaBubba skrev 2013-01-12 17:56:06 följande:
    Limba:
    Eller hur? Jag älskar den Skrattande Och om jag också kan ha den så tänker jag behålla den efter tärnan haft den på bröllopet. Annars får hon köpa den hon vill, eller så lägger jag ut den på tradera Glad

Åh, har hittat en caketopper som både jag och sambon älskar. Vad tycker ni om den? Skrattande

Cool! Inget som jag skulle valt heller, men om det är "ni" så kör hårt! Lär bli läckert på en snygg tårta!!
  • MH2014

Husmötet är klart - och vi har kommit fram till mycket!! Datum, plats och upplägg är klart (i stort sett iaf). Såååå glada och nöjda :)

• Limba

Grattis MH2014!! Förstår att ni e glada! Stort steg i rätt riktning {#emotions_dlg.flower}

• MH2014

Jaa, helst när vi velat mellan fem olika datum, sju olika platser och upplägg som passar dem och oss,,,,men nu är vi igång på riktigt!! Plats ska "bara" bokas på riktigt!!! Ett år och en månad kvar, ganska exakt!!! :) iiihhh....och Tack!! Ska logga in på datorn nån dag så jag kan lägga in några inspirationsbilder :)

• Power of Love

Jag blandade ihop trådarna :p 
    Eftersom HubbaBubba la en bild på en cake topper tänkte jag lägga en bild på vår (en förlovningspresent faktiskt). Men det gör ju inget att den hamnade i båda trådarna Flört

HubbaBubba: Jag skulle inte själv vilja ha den eftersom den speglar varken mig eller sambon men jag tycker den är härligt ovanlig så kör på den om ni båda älskar den. Glad

Svar på tråden Blivande fruar 2014