• Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?
  • OBEY
    Vi hade ett amazing Super Mario & Princess Peach inspirerat bröllop!

Vi hade ju väldigt många cake toppers, men det var ju Super Mario & Princess Peach, som skulle föreställa "oss"!

Här sitter vi vid ett träd som är smyckat med mario-guldpengar och mario-moln! Och en annan där vi spelar tevespel!

obey.blogg.se
    (kategori: Wedding<3 för mer inspiration) 
  • schmock
    Sofi K skrev 2012-08-23 18:27:50 följande:

Vad fina allas caketopper är! Så spännande att se hur olika folk tänker!

Min situation är inte den att min blivande man är 40 cm längre än jag, utan snarare att han är 12 cm kortare än jag... DET är svårt att hitta mina vänner.

Var i tyskland i somras och LYCKADES hitta ett par där hon var längre än han, så jag köpte det för skojs skull. Vi gifter oss först sommaren 2013 så hittar jag något annat så är det ju bara roligt.

För vem bestämmer att alla män ska vara brunhåriga eoch tjejer blonda, på sin höjd ljusbrunt...? Har knappt lyckats hitta något par (lär caketopper) där mannen är svarthårig och kvinnan mörkbrun... exixterar det ens? Någon med samma problem eller erfarenhet av vart man kan hitta en får mer än gärna komma med förslag!

Det fanns en caketopper på festingen.se där bruden var längre än brudgummen!
  • WinterWonderland
    Krystal skrev 2012-09-30 19:05:22 följande:

Vi ska ha tårta vid två tillfällen..och så det är väl dessa som tävlar om vilken som får vara först

Vilken underbart söt liten silverkrona! Får man fråga var du köpt den?
  • Nicch

Jag hittade våran på Panduro. Ljus och vit :) enkel och kostade 52kr.

• Cathelica

Våran caketopper ser ut såhär:
    Vi är båda jättefortjust i vikingar, och jag är också norsk.. Samt våra vigselringar är också høvding och høvdinna ring från vikingtiden :)

• Pyttis
    Cathelica skrev 2013-02-13 15:22:31 följande:

verkligen jättesöt! gilla den jättemycket:)
  • afturelding

Vi har två, dels en i glas och en med smurfar. 

En liknande den här, med våra namn och datumet.

Och denna :) 
  • stormhelen

Så här ser vår cake topper ut. Vi kommer dock att få vänta tills september innan den kommer pryda vår tårta.

• Jennie in white

Här är våran, inte använt  den ännu... men snart!

Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?