Hur såg ERAN caketopper ut?
Hittade ingen sådan här tråd så säg till om den redan finns! Hur såg Eran caketopper ut? Vart hittade ni den?
Hittade ingen sådan här tråd så säg till om den redan finns! Hur såg Eran caketopper ut? Vart hittade ni den?
InaAnna: På nyårsafton så vi har precis skickat ut inbjudningarna tror inte att vår gemensamma vän L har fått inbjudan än så känner du henne väl så får du hålla tyst om att jag figurerar här inne! ;) Va roligt, då har ni ju inte alls långt kvar!! Spännande! :)
Fremm: Nej då, känner henne faktiskt inte alls utan hittade hennes blogg och kontaktade henne ang caketopper så jag är tyst som en mus :) Ja, spännande, och jag är sjukt nervös, usch och härligt på samma gång. Jag är bara lite nojjig att caketoppern är för tung? Men L säger att den inte är det. Men jag ska ändå förbi bageriet och dubbelkolla tror jag nervig som man är sista veckan..
Vi hade bröllopscupcakes istället för bröllopstårta men det hindrar inte från att ha en caketopper. Så här löste jag det (hade sex egengjorda kakfat uppställda med det största i mitten):
Denna hade vi...Hittade den på festingen. Tyvärr verkar de inte sälja den längre där.
I alla fall så vart den bara så VI...Vissa gäster trodde tom att vi specialbeställt den ;)
Fremm: Tack, och detsamma!!! :)