• Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?
  • Smulan
    Nudax skrev 2012-07-14 20:00:53 följande:
    Vad kul! Ja det var samma för oss, alla caketoppers kändes så plastiga, men denna är ju så vacker på nått vis och går att spara sen som minne =)
    Ja det tyckte vi också....Den här passade oss jätte bra. Den ska vi ha på tårtan nu den 11 aug. (vi gifte oss den 14 Juli men har festen efteråt, Det är såååååå skönt att dela upp det ;P)
  • Brudiframtiden
    jessik skrev 2012-07-26 02:54:43 följande:

Underbar...Var är den köpt?
  • Augustiblomma

Hittade aldrig någon caketopper som kändes helt rätt så till slut så köpte jag nästintill vita gubbar från Panduro och gjorde om den till vår egna. Här är resultatet:

Jag hoppas att folk såg att det skulle föreställa oss!
    Här är en bild på oss (gifte oss i lördags och har inte fått alla bilderna så denna var den bästa jag hade i färg):

• missfroggy

Denna ska vi ha. Inte den bästa bilden men ni kan ju se helheten i alla fall. Vi bor i Norge och ska gifta oss i Stockholm så ville ha lite norskt inflytande på den. Letate efter troll men føll før denna.

• augusti2012

Vår fina caketopper vi hade i lördags..  Jag har målat gubbarna och sambon har skrivit ut båten i sin plastmaskin. 
  • Smulan

Här är våran=) köpte den från
    willow-tree.se/
    efter att ha sett den i den här tråden och i lördags fick den pryda vår tårta=)!

• åsissen

Har tyvär bara en riktig dålig bild på vår cake topper men så här såg den ut:

Alltså en brudgum som sitter med laptopen i knäet och ölen i handen och en brud som drar honom i kavajen =)

Denna caketoppern var alltså ett rent skämt, jag har alltså inte tvingat brudgummen till altaret eller något annat sådant konstigt =). Caketoppern blev väldigt populär bland gästerna och många tyckte den var klockren eftersom min make tycker om öl och spenderar det mesta av sin tid vid datorn =)

Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?