Hur såg ERAN caketopper ut?
Hittade ingen sådan här tråd så säg till om den redan finns! Hur såg Eran caketopper ut? Vart hittade ni den?
Hittade ingen sådan här tråd så säg till om den redan finns! Hur såg Eran caketopper ut? Vart hittade ni den?
Hittade aldrig någon caketopper som kändes helt rätt så till slut så köpte jag nästintill vita gubbar från Panduro och gjorde om den till vår egna. Här är resultatet:
Jag hoppas att folk såg att det skulle föreställa oss!
Här är en bild på oss (gifte oss i lördags och har inte fått alla bilderna så denna var den bästa jag hade i färg):
Denna ska vi ha. Inte den bästa bilden men ni kan ju se helheten i alla fall. Vi bor i Norge och ska gifta oss i Stockholm så ville ha lite norskt inflytande på den. Letate efter troll men føll før denna.
er*
;)
Denna har jag precis beställt hem så den kommer vi att ha :) www.myheart.se/1308-tartdekoration-fotbollskille.html
Denna gjorde jag. Kanske inte världens proffsigaste men jag blev nöjd. Även vår lilla chihuahua, Peanut är med
Här är våran=) köpte den från
willow-tree.se/
efter att ha sett den i den här tråden och i lördags fick den pryda vår tårta=)!
Har tyvär bara en riktig dålig bild på vår cake topper men så här såg den ut:
Alltså en brudgum som sitter med laptopen i knäet och ölen i handen och en brud som drar honom i kavajen =)
Denna caketoppern var alltså ett rent skämt, jag har alltså inte tvingat brudgummen till altaret eller något annat sådant konstigt =). Caketoppern blev väldigt populär bland gästerna och många tyckte den var klockren eftersom min make tycker om öl och spenderar det mesta av sin tid vid datorn =)