• Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?
  • Augustiblomma

Nu har jag gjort våran alldeles egna caketopper som ska föreställa oss. Köpte ett brudpar på Panduro och lite färg och har suttit och målat på den två kvällar i rad och nu är den klar. Är supernöjd! Jag tror ingen kommer kunna ta miste på att det är vi som står högst upp på tårtan! :)

• AnnL
    987654321 skrev 2012-07-11 22:47:10 följande:
    Så vad säger det om oss som inte vill ha någon? :D
    Precis...Jag är inget fan alls av caketoppers och kommer inte att ha någon :P
  • Nudax

Vi hade ingen aning först men så såg jag någon här på forumet som hade denna, och så blev jag kär =D

• Nudax
    FruStendahl skrev 2012-07-11 18:57:15 följande:

Denna caketopper från Sia köpte vi, hittade den på tradera för en billig peng ;)

Superhärlig!!!
  • Nudax
    Gwennie skrev 2012-07-11 09:03:07 följande:

Nu såg jag ju att det kanske till o med var i denna tråd jag såg den =D
  • Teza
    Nudax skrev 2012-07-12 07:46:29 följande:
    Vi hade ingen aning först men så såg jag någon här på forumet som hade denna, och så blev jag kär =D

Blev oxå tokkär i den, gick in å kollade på sidan och hittade faktiskt en som passade oss ännu bättre, ett par med ett litet barn, en hyllning för nytt liv, den är så fin och vi ska ju döpa vår son samtidigt så den fick det bli men har ju precis samma stil.

De underbara me den här är ju att den kan man ju faktiskt ha framme sen som prydnad, de skulle jag inte ha med en vanlig skulle jag tro :)

• väktarbrud

Jag köpte vår Caketopper på Etsy av en amerikansk säljare som heter Gingerbabies. 
    Hon gjorde utseendet på den efter bilder jag skickat, bl a på min mans uniform. Hon fick också med hans skägg och att jag skulle ha gula och vita blommor i buketten.
    Den är helt underbart söt och alla gäster kommenterade den och tyckte man såg direkt vilka det var Tungan ute 

• väktarbrud

Nu får jag inte med bilden....försöker senare idag istället...

Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?