• Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?
  • BlackWIngedAngel
    zgreiner skrev 2012-07-16 09:36:26 följande:
    Jag kan tyvärr inte ge dig några bra tips på var man köper dessa, jag gjorde nämligen min själv. :/
  • vinterfrost
    Cicci90 skrev 2012-07-16 12:28:32 följande:
    Såhär ser vår ut.. Jag hade velat ha två silverhjärtan, men sambon ville absolut inte det. Efter lite kompromissande fick han bestämma. Så jag får väl blunda när vi ska skära så att jag slipper se eländet! Flört
    Men jaja, vårt liv kretsar kring motorcyklar så helt fel är det ju inte ändå.

Var köpte du den? och vad kostade den? Kanske ni vill sälja den sen efter bröllopet ;)
  • Cicci90
    vinterfrost skrev 2012-07-16 16:13:33 följande:
    Var köpte du den? och vad kostade den? Kanske ni vill sälja den sen efter bröllopet ;)
    Vi beställde den från internet, kostade 390 kr på det billigaste stället som jag hittade. På en annan känd "bröllopssida" tar de 599 kr för precis samma figur, så det skiljde lite i pris.. Flört
    Här köpte vi iaf:
    festingen.se/product.asp

Killen vill gärna ha kvar den efteråt, så den lär väl få stå i något skåp misstänker jag..
  • väktarbrud

Nu äntligen lyckades jag posta bilden på vår Caketopper! Beställde den av en amerikansk tjej på Etsy som gjorde den superfin!
    Uniformen är gjord efter en bild jag skickade till henne.

Här är vår supersupersupergoda tårta med vitt chokladöverdrag :D

• väktarbrud

Vår fotograf har också lagt upp bilder på sin sida: www.malinweinert.se, hon har tagit helt fantastiska bilder!

Bilden som tjejen som gjorde caketoppern fick var denna:

Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?