Brudar Västmanland 2013
...Jag är gravid!!!!
Det kommer att lösa sig med klänningen...på ett eller annat sätt kommer det att ordna sig!! :)
Hej tjejer :)
Ja här har det stått lite still med bröllopsplaneringen ett tag.... har fått jobbga besked med hälsan o har precis opererat bort en tumör på sköldkörteln och fick ta bort ena sköldkörteln o nu väntar jag svar på om tumören är godartad eller ej.... Känns som om allt annat bara ligger o väntar :(
Men ang catering så har vi anlitat At catering o vi har även smakat på en del av buffé nr 3 vilket vi tyckte var jättegott! och de verkar proffsiga också, de vet vad de pratar om om man säger så :)
Nästa helg ska jag ner på konsulation ang brudbuketten på Euroflorist i Igor gallerian. Inbjudningarna skcikade vi ut för ca 1 månad sen o har sista osa sista april. Och ska jag vara ärlig så har jag ingen koll på hur många som har osat eller ej :) kanske skulle ta o kolla det!
Tror vi har det mesta klart det enda som vi inet vet är vart vi ska vara vid fotografering OM det är riktigt busväder ute. har ingen bra o fin lokal inne som inet kostar en massa pengar. Hur tänker ni andra kring det?
Vad kommer ni köpa för vin om ni ska ha vin vill säga?
Tycker det är så svårt för de viner jag tycker om är oftast lite mer åt det söta hållet o folk i allmänhet ( i min bekantsskapskrets) gillar mer torar viner. Tänker på vitt vin nu alltså... så då tycker jagd et är så svårt!
Rött vin dricker jag inet alls men har fått höra av många att de tycker Chill out är bra o prisvärt så vi kör nog på det tror jag...
Ska nog ta o fråga på systembolaget om ett gott vitt vin som passar till vår buffé...sen kanske vi köper lite mer halvtorra viner till festen sen :)