Vi tänker också ha mousserande till fördrink, är inte så förtjusta i champange heller så det passar oss bra :)
Tänker också köpa baginbox vin o ha i karaffer under middagen sen under festen kan de stå som de är bara tänkte vi.
Någon som har tips bra bra rött o vitt vin till buffen? Jag dricker aldrig rött så tycker det rä svårt att veta vad som är bra... Vitt vin dricker jag emn gillar mest halvtorra viner som de flesta andra tycker är jättesöta. Så skulle vilja ha något som de flesta ändå kan tycka är gott :)
Vi funderar iaf på att åka till Tyskland...satt o räknade lite på det igår och vi kan nog ändå tjäna på det trots resan.
Angående hår så har jag långt ljust hår som är rakt och jag vill ha nå linnade detta...ser på ena sidan föra bak lite hår o ha en hårkam som den nedre bilden.
Blommor vill jag ha rosor och pioner tror jag iaf i en rund bukett.... I olika rosa nyanser. Men jag hinner nog ändra mig att antal gånger till :)
Det som är fixat just nu är :
Lokal, Vigselförrättare, Catering, Dj, fotograf, sång under vigseln, värdinnor o toastmasterpar utsedda, klänning o skor, smycken till mig, hår och makeup bokat, tårtan, viss dekoartion, Save-the-date skickat, håller på att utforma inbjudan och placeringskort...
Känns som om ganska mkt ändå är klart men ändå känns det som om det är sååå mkt kvar!
Vill också provmöblera lite o lokalen så att man vet att det man tänkt verkligen fungerar...