Brudar Västmanland 2013
Förresten så testade jag lite bröllopsfrisyrer igår, min syster ska göra mitt hår.
Tänkte att jag kan lägga upp nån bild å få lite åsikter (vore skönt)
Jag är så velig om jag ska ha så eller mera uppsatt?
Jag är också inne på att ha ganska mycket utsläppt... å emzerus83, frisyren var super!! Spännade å få höra sen hur det har gått hos frisören. Vart gör du ditt hår? Och vad får du betala för det?
Ja jag tyckte också att den frisyren var jättefin o jag hoppas att den blir bra på mig också... Min frisör trodde iaf att det skulle bli bra :) Jag var ju där i lördags men vi testade aldrig att göra frisyren då utan det kommer vi ta längre fram sen. För man vet ju aldrig, jag hinner kanske ändra mig igen :)
Har inte fått nå direkt pris ännu...antagligen kommer en makeupartist att bokas där också. Eller de har ingen som arbetar där men de har en kontakt som är egen företagare och hon kan komma dit o sminka efter att frisyren är klar. Hon är inte bokad ännu så därför vet jag inget pris ännu.... Kommer även göra naglarna där. De skulle kolla om det går att få nå paketpris då för hår, makeup o naglar. Men håret bara gissar jag på ca 2000 kr. Går på Cut&Blow nere på stan- tycker de är superduktiga där!