Brudar Västmanland 2013
Stadshotellet är ju en gammal byggnad så där kan man nog hitta någon fin baggrund :) å där får man säkert komma in.
Vi har en fotograf från stockholm som ska fota 30 min förberedelser, 1 timmes fotografering innan vigseln, under vigseln och sen gratulationerna efter vigseln när vi kommer ut på trappan. Sen ingår 50, som vi väljer ut, redigerade foton på cd-skiva i ett format så att vi kan göra vad vi vill med dem.
Har någon av er funderat på gåva till toastmaster/madame?
Och vad ska ni ge era karlar i morgongåva?
Och emzerus83... jag är likadan!! Pratar bröllop hela tiden! Men inte med alla utan har valt ut tre offer.. mina två tärnor och min moster :P
Vi har min bror som ska fota...han kommer vara med under förberedelser på fm, fota oss innan vigseln sen vigseln o efter vigseln, sen får han vara vanlug gäst :) Vi får detta som present av honom!
Jag har börjat fundera på gåvor...ska ge vår toastmaster o toastmadame o värdinnor.Funderar på nå smycke till tjejerna och ev manchettknappar till toastmastern som vi graverar m något.
Till min blivande så funderar jag på en secret-box-fotografering. Tror det skulle vara väldigt oväntat o uppskattat :) men jag vet bara inte om jag riktigt vågar! För att ta hos ett riktigt proffs blir för mkt pengar o min bror är ju duktig men det känns lite halvskumt att fotas av honom...haha... :) Min bror ställer iaf upp har han sagt....min syster är också duktig så hon kanske kan vara med o ta vissa bilder hon också...
Vad har ni andra tänkt, om ni ska ha nån morgongåva?