Efter en härlig semester från allt (nja.. inte allt kanske...) bröllopspysslande så är jag nu tillbaka med full kraft!
Idag ska jag till sömmerskan för sista provningen av brudklänningen + att jag ska lämna in min korta brudklänning för korrigering i midjan.
På torsdag ska jag till frisören och färga håret 09.30, till skönhetssalong och fixa ögonbrynen 14.30 och sedan vid 16 ska jag på provuppsättning + smink.
I helgen köpte vi godis till godisbordet som vi ska ha under själva festen, det blev massa smarriga godisar i pastellfärger. Vi har även köpt tårtpapper som vi ska rulla som små strutar, så att gästerna kan plocka godis i struten.
I förra veckan hade vi genrep i kyrkan med prästen och det kändes verkligen jättebra! Jag har varit så hemskt nervös inför vigseln, men efter genrepet kändes allt mycket bättre! Vi har även bestämt in- och utgångsmusik med organisten. Det blir Drottningholmusique som ingång och Brudmarsch från Delsbo som utgång. Känns bra!
Vi har en "bröllopshörna" i lägenheten med allt pyssel, pynt, godis osv som vi ska ta med till festlokalen. Den blir bara större och större! Vi har massa glasflaskor/burkar/konservburkar, pompoms, rislampor, ljusslingor, tyll, placeringskort, placeringskortshållare, vimplar.. etc etc... Hoppas de itne tycker att vi är galna på gården!
Nu går tiden så otroligt fort! Läskigt och härligt på samma gång!