Träningspepp!
Någon som behöver peppas av andra för att nå sina träningsmål? De flesta antagligen, men jag är en person som gärna har någon att följa, peppa och utmana i hälsosamhet. Mitt mål är att komma i form till bröllopsresan, vad är ditt mål?
Någon som behöver peppas av andra för att nå sina träningsmål? De flesta antagligen, men jag är en person som gärna har någon att följa, peppa och utmana i hälsosamhet. Mitt mål är att komma i form till bröllopsresan, vad är ditt mål?
Jag uppdaterar lite snabbt. Spinning igår som gick bra så jag passade på att gå på ett pass till idag. Körde idag 60 ministället för 40 min som det var igår. Jobbigt men roligt. Imorgon är jag på det igen. jag har inte tänkt att bara köra spinning men det blev så just denna vecka. Nästa vecka ska jag försöka variera mig
Här är man själv inne på fitnessfighten dag 3. ^^ Träningen och maten går bra, men börjar få lite träningsvärk nu... =P Dock verkar jag vara mer vältränad än min sambo som knappt kunde resa sig upp ur sängen imorse efter träningen igår. ^^
Håller dock på att bli förkyls tror jag, men knaprar halstabletter och dricker varma drycker så hoppas att det går över innan det riktigt kommit igång. =/ Vill verkligen kunna fortsätta träna!
Oi, jag gillar verkligen matschemat du visar Neutron Star. Problemet med sådana matschema tycker jag brukar vara att det ärså himla mycket förberedelse, matvaror som är svåra att få tag på och grejer som kostar multum. Men detta så ju enkelt och bra ut.
Är det någon hemsida eller något?
Jag behöver egentligen bare hjälp med maten, för jag är duktig att träna och har inte haft en dip på snart 5 år. Hade en riktig dip före det dock och gick upp några kilon. I dag ligger dock träningsentret i anslutning till både skolan och jobbet, så nu har jag som vana att alltid gå förbi på vägen hem. Så vanligtvis blir det 4-5 pass i veckan.