Träningspepp!
Någon som behöver peppas av andra för att nå sina träningsmål? De flesta antagligen, men jag är en person som gärna har någon att följa, peppa och utmana i hälsosamhet. Mitt mål är att komma i form till bröllopsresan, vad är ditt mål?
Någon som behöver peppas av andra för att nå sina träningsmål? De flesta antagligen, men jag är en person som gärna har någon att följa, peppa och utmana i hälsosamhet. Mitt mål är att komma i form till bröllopsresan, vad är ditt mål?
lånade grannans jogging vagn idag så tog jag och dottern en joggin tur i skogen...så hörligt det var! 20 min rask promenad till skogen sen 1 timmas jogging tur i skogen och utligare 20 min rask promenad hem
blir nog att införskaffa en sån vagn för både jag och sambon gillar att springa/jogga!
Vart invägning idag efter 10 dagar med fitnessfighten, hade gått ner 2,1 kg och minskat 2,5 cm om midjan! =) Nu ser jag fram emot nästa invägning efter 20 dagar då det ska hända mest dag 10-20. =)
Lite glada nyheter. Vågen har stått helt stila sedan jag började träna, Vilket har gjort att jag känt mig lite opepp. Men så var jag på föreläsning som jag träffade kursare som inte sett mig på tre veckor och flera stycken kom fram och frågade om jag gått er i vikt. Vågen som sagt visar ingen skillnad, jag har inte heller varit duktig på att äta nyttigt (utan det varit tvärt om) och träningen har jag fått gått ner med för att hinna med allt annat OCH ändå ger den träning jag hinner med resultat! Gissa om jag blev glad när de kom fram och frågade
Så nu är det bara fortsätta träna och blir jag bättre med vad jag stoppar i mig så kommer jag nog själv se resultatet
en liten uppdatering: äntligen nere på min start vikt jag hade när jag blev inskriven på mvc när jag var gravid....det tog mig bara 6 månader efter förlossning att få tillbaka min kropp och min vikt =) nu är det bra platta magen som saknas
MoN: Härligt!
Tänkte komma med en liten uppdatering bara:
Resultat efter 20 dagar Fitnessfight: -4,5 kg och minskat 5 cm i midjan. =)