• JennieG

Rankhyttan i Falun/Borlänge

Är det någon som nyligen varit på Rankhyttans Herrgård i Falun/Borlänge?

Vi funderar på att ha vår bröllopsfest där nästa sommar men jag har inte hunnit dit och kikat ännu. Finns det någon annan lokal med Herrgårds-känsla som ni kan rekommendera i Borlänge-trakten?

Vi kommer att vara ca 70 gäster och hälften kommer att behöva övernatta eftersom de kommer långväga.

Tacksam för tips och reflektioner!

• Svar på tråden Rankhyttan i Falun/Borlänge
  • SiriochPer

Ja det måste du göra! Spännande ju!
    ÅÅ kul med ring! Vad blev det för något? :)

• MariaochDaniel
    SiriochPer skrev 2013-02-20 12:30:20 följande:
    Ja det måste du göra! Spännande ju!
    ÅÅ kul med ring! Vad blev det för något? :)
    Det blev en shalins himla i rött guld. Lägger upp bild när jag fått hem den =)
    har du hittat ring?
  • SiriochPer

Ja det får du göra. Jag har köpe en, har ingen "riktig" bild på den men den ser ut så här. En tunn alliansring med små stenar. Från guldfynd. Har Shalins på förlovningsringen men nu blev det guldfynds egna då de hade erbjudande :)

• SiriochPer

Ja precis, vitt guld, jag har en slät lite bredare ring med Pers namn instansat. Så dom ska ligga ganska bra bredvid varandra tänker jag =)

• JennieG
    MariaochDaniel skrev 2013-02-20 13:01:30 följande:
    Det blev en shalins himla i rött guld. Lägger upp bild när jag fått hem den =)
    har du hittat ring?

Kul! Jag har en schalins himla jag med, fast i vitt guld. Jag köpte den som vigselring samtidigt som vi köpte förlovningsringarna. Bär den inte än såklart men den ligger hemma på hyllan och väntar.

• MariaochDaniel

Min fina ring! Är så glad för den! Glittrar otroligt mycket. Blir svårt att hålla sig borta från den. Men man får väl prova den lite då och då? =)
  • SiriochPer

Jättefin Maria!! Den ser verkligen lyxig och vacker ut! Bra val båda två Skrattande

• JennieG

jag har visst lika smak som båda er! Jag har den ringen Siri visar som förlvningsring och Schalins himla (fast i vitt guld) som vigselring. Vigselringen har jag inte på mig än såklart men den ligger hemma och väntar.

Kul att vi alla valt så fina ringar!

• MariaochDaniel

Ja vi har väldigt lika smak. Fint och elegant, tycker jag!
    Undrar om våra fester också blir lika?
    JennieG när skulle ni gifta er?

Svar på tråden Rankhyttan i Falun/Borlänge