Vad roligt att det gick bra i helgen Maria!
Jag kommer inte på några frågor just nu men de dyker garanterat upp 
Ska ringa till Eva någon dag och boka in en provsmakning. Vore ju toppen att få komma dit och se en dukning inför ett bröllop. Ska kolla med henne om det passar någon helg framöver. Enda kruxet för vår del är att vi har svårt att komma på en fredag (dagen innan) för att kolla eftersom vi inte bor i närheten.
I helgen var det mycket som föll på plats. Vi beställde min klänning och sambons kläder. Jag fick precis den klänningen jag ville ha, så himla skönt. Hittade en jag gillade förra gången men den kändes inte hundra eftersom det var snörning i ryggen istället för knappar som jag helst ville ha. Nu hittade jag en likadan modell fast med axelband (den andra tub-modell) och denna modellen hade knappar hela vägen ner på släpet. Såå vacker. Den underbara expediten sa då att hon kunde sy om den klänningen till en tubmodell utan problem. Så nu får jag exakt så som jag vill ha det 
Sambons kläder hyr vi, det kändes onödigt att köpa en smoking för 7000 när det inte direkt är ett plagg han använder så ofta. Om han ville ha kostym var det en annan sak för det har han rätt ofta på jobbet men han ville helst ha smoking så då vart det bäst att hyra. Han var så snygg i smokingen 
Vi postade och delade även ut de första inbjudningarna i helgen - kändes som ett stort steg! Väldigt tidigt att skicka ut redan nu men det kändes rätt med tanke på att det är sommar och folk planerar sina semestrar redan nu. Tyckte inte att det skadade att ha lång framförhållning. Har ni skickat ut eller när planerar ni att göra det?
I klädväg är det nu sonens kläder kvar. Någon som har tips om vart man hittar billiga och fina kostymer till en 8-åring? Kanske blir bäst att hyra även där för han lär ju växa ur kostymen rätt snabbt...