Ja vi ska ha festen där, vi tyckte att rummet på nedervåningen i Herrgårds-huset var lite för litet att dansa loss i
Vi ska ha liveband och det kändes trångt att få in en scen där.
Dessutom är det ju väldigt bra att man får ta med sig allt själv där ute - blir helt klart billigare!
Maria - det vore jättesnällt om du vill skicka över bild på porslinet! Jag inboxar min mailadress till dig (vill inte skriva den här av spam-risk).
Samma sak med numret till hon som ska göra våra tårtor - du får den i din inbox ![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Det känns som att vi har rätt mycket kvar även om de stora sakerna är på plats. Vi har dock inte köpt min klänning än, ska ut imorgon och prova igen. Brudgummens kläder är inte heller köpta och inte heller sonens. Näbbklänning beställde jag igår från e-bay. Spännande att se hur den ser ut när den kommer, haha. I övrigt har vi samma saker kvar som ni, plus lite till.
Har ett gigantisk excelark där jag försöker skriva alla tankar, to-do, budget, inköp etc.
I helgen ska vi skriva adresserna på alla inbjudningar och skicka ut!