Orientaliskt bröllop
KitkätOkej. Vi ska träffa dekoratören för första gången den 6 juni. När jag pratade med honom så sa han att vi minst kommer behöva ses 2 gånger. Så nu den 6e juni och sen någon gång i augusti, tänker jag och sedan någon vecka innan bröllopet.
Enligt Afram så får jag framföra till dekoratör, florist osv hur jag vill ha det. Dem får sen visa mig hur det kommer se ut med mina önskemål, och sedan modifierar man det därifrån. Så det är inte till Afram jag framför det och sedan han till dem. Men däremot måste jag återkoppla allt till Afram så att han kan inflika om han tycker att något inte stämmer.
Tack för tipsen!! Tårtan bryr jag mig inte så mkt om om jag ska vara ärlig. Känns som jag aldrig någonsin kommer ihåg någons bröllopstårta (kanske tecken på att man är på för många?!)...definitivt inte smaken iaf. haha... Vi kommer ju ha en "falsk" tårta... sen ska jag köra en liten överraskning till min man med specialgjorda småtårtor till mig och honom. Resten får nöja sig med standardtårtan och dessertbordet.
Blommorna är jag desto mer kräsen med (inte för att jag är någon expert!) och definitivt brudbukett... så det ska jag ha i åtanke! Tack!
Om jag inte får en bra vibe av floristen så kanske jag gör som du och fixar brudbukett på separat håll...
Hur gör ni med tårta?