Orientaliskt bröllop
Jag pratar arabiska, men ingen syrianska... Min största önskan är typ att lära mig mitt riktiga modersmål, syrianska. Vi kanske kan lära varandra? :)
Jag ska nog också sova nu tror jag.
Okej nu får jag ångest igen. Är påväg att köpa en tiara från en tjej och kan inte bestämma mig. Hon har skickat sina bankuppgifter och allt. Men nu börjar den där ångesten komma fram. Vet verkligen inte vad jag tycker längre. Den är fin och skulle kanske passa till min frisyr, ska ju ha en såndär heluppsättning lite typiskt syriansk. Men får panik när jag inte provat den, den känns lite för stor men endå vet jag inte man vill ju inte se ut som en glittrande clown. Får betala 280kr ink frakt så det är inte alls dyrt men blir endå nojjig över den. Vill jag ha den eller ej, det är det som är frågan. Är så osäker, men vet heller inte om de pga min ångest som kommer när jag ska köpa något. Vad tycker ni? ska jag köpa den ?? Dem är svindyra i butikerna men där kan jag åtminstone prova dem på. Ushhh vad svårt det här är :(
Tror jag har bestämt för att inte ha den. Ju mer jag kollar på den desto större tycker jag den ser ut. Min tärna var inte för den heller, hon tycker inte jag ska köpa den. Hmm.. Nu är det eran tur.
Var så ärliga som ni bara kan haha, tänk inte på mig nu utan säg om ni skulle köpt eller inte!
Pagnie Haha vad söt kan tänka mig hur glad hon är över bröllopet :) Skönt att det är fixat iaf och nu är det bara att vänta. Vi har fått ca 70 som svarat redan :) typ 200 to go!! Hoppas alla hör av sig
Pagnie vad glad man blir. Du har mycket fixat nu ju. Känns säkert suuper skönt. Men varför väntar ni inte med att skaffa till efter bröllopet? Tänkte bara på att det kan vara skönt att vara helt säker med klänning och dessutom illamåendet man kan få. Vi ska oxå försöka skaffa barn efter bröllopet. Känslan av att bli mamma är otroligt, längtar :)
Kitkät Ljuuuvliiigt!! Vad glad jag blir :) hur går försäljningen för dig?
Förresten tjejer. Har ni hyrt dawol o zurna? Vill ha det när jag går ut ich en stund på bröllopet. Hittade några som jag tycker är dyra. 6000 för kvällen eller 4000 hemma hos mig. Har ni skaffat? Och vad får ni betala för dem?
Goli. Fick helt rysningar i kroppen när jag läste om olyckan. Är glad att du mår bra och är oskadd. Det är sånt man tar förgivet och tror aldrig kommer hända en själv. Är glad att du är hel och tillbaka lika glad som innan :) håller tummarna för att cheesecake ska bli av. Det är så gott ju :) och tänk på att det är er dag!! Försäljningen för mig är på is. Inga intresserade här :( men ska ta den med till Finland och försöka sälja den till en butik här som hade intresse. Hon skulle försöka sälja den åt mig för 550 ? hon lär nog sätta ett högre pris o tjäna lite på den, men det bryr jag mug inte om :) Gott nytt år till er med och önskar er all lycka och hoppas ni får ett framgångsrikt år med massa kärlek och förhoppningsvis små fötter som tassar omkring hemma hos er :D