kitkät skrev 2012-11-17 23:39:09 följande:
Goli,
Hahahaha! "Och då kan vi hänga o planera våra andra kommande bröllopsfester, de vi ska en gång om året!!!"
Vi kommer bli gamla kärringar som sitter i varsin gungstol och planerar bröllop.
Ja, jag har lite koll på iranier och era konstigheter, haha! Min bästa vän är iranie.
Det är faktiskt hon och en annan väldigt nära vän som förhoppningsvis ska bli mina brudtärnor. Jag har inte frågat dom än. Jag har klurat på ett fint och gulligt sätt att fråga dom på, lite som ett frieri haha. Så jag har tänkt att skriva ett brev till dom och förklara hur mycket dom betyder för mig, hur mycket jag uppskattar allt dom gjort för mig och varför jag vill att just dom ska stå vid min sida på bröllopsdagen. Jag tror att dom skulle bli glada över det.
Aaaaw, vad gulligt! Jag sitter här o får tårar i ögonen. Tycker det e ett fantastisk sätt att fria till dina brudtärnor! Nu vill jag oxå ha brudtärnor, ju!
Hahaha, gamla kärringar va? Själv e jag redan på god väg dit! O förresten, tror inte att våra äkta makar skulle palla med ett bröllop varje år, de hade lämnat oss lagom innan medelålderskrisen!