kitkät skrev 2012-11-18 00:05:58 följande:
Ja, det verkar så. Jag har precis börjat titta på Grey's Anatomy, från säsong 1. Har aldrig följt den serien tidigare, men nu när jag jobbar natt så brukar jag ta med mig ett USB-minne med några avsnitt och glo på under nattpasset.
Pagnie skrev 2012-11-18 00:08:05 följande:
men hallå är ni så efter va? greys anatomy is the shit. senaste avsnittet kom ut igår och jag har legat och kollat på det jag och min påse med polly. älskade serie. :D men det finns ju såååå många bra ju.
dock så stör dom mitt pluggande. jävla skit alltså. men vad ska man göra. beroendeframkallande ju. Ser alla jävla tjejserier eller har sett.
oc, one tree hill, desperate housewives, greys anatomy, 90210 och gossip girl. jag är en riktigt girly girl nu känner jag.
Grey's e så jävla bra. Eller snarare var. Jag har sett alla avsnitt innan, nu fick jag lust att börja kolla på dem igen och jag föredrar de tidigare avsnitten. Så Kitkät, fortsätt kolla! You're in for a treat!
Uff, du snackar med serie-holic numero uno här! Kollar på det mesta som går... typ Homeland, Once upon a time, the good wife, the walking dead, game of thrones. Kan serier bättre än läkemedelsordinationer! Läskigt, va?