kitkät skrev 2012-11-18 01:37:55 följande:
Ok. Du får till imorgon att komma på något annorlunda så ska jag också göra det! Och så får goli känna sig utanför eftersom hon gick och la sig tidigt, som en gammal tant!
Men korg-idén var faktiskt lite rolig, den kanske jag snor! Ska ni ha festprogram? Det vore kul att ha det, men jag vet inte riktigt vad man ska skriva i dom i så fall. Men meny vill vi ha på varje bord. Kanske kan man ha ett festprogram med menyn i och sen lite annat skoj?
haha sno den du. alltid roligt att kunna komma med några ideer i alla fall. och ja goli är ju uppenbarligen lite gammal. vem lägger sig innan tre liksom? ;) nejdå nu ska vi vara snälla.
ja meny ska inte vi ha då vi har buffe för då blir det en sån låååång lista. haha. Men festhäfte ska vi ha i alla fall. kommer sätta i lite smått och gott. en rolig grej min syster hade i sin var presentation av gästerna men det blir nog liiiiite mycket speciellt för dig å så många gäster. haha.
men som sagt en tidslinje, lite visor kan man ha, dikter, tack till dom som hjälpt till lite extra, rolig fakta om brudparet, bingo, ja man kan ha mycket.
kommer du kasta din bukett sen då?