Tack tjejer för er förståelse ni är verkligen fantastiska och dem som faktiskt förstår en i både glada och sorgsna delar i livet. Vi delar så mycket tillsamans och ni får en på bästa humöret varje gång. Tack verkligen för er fina ord dem störrar så otroligt mycket, skickar en virtuellt kram till er alla <3
Nu har man stress här som bara den, har städat lägenheten, flyttar till sverige om några dagar tills hösten. Så det kommer någon som ska hyra min lägenhet =) Och under denna korta vecka har jag hittat ett super bra ställe där dem säljer min gamla klänning och tar 20 % av priset. Tycker det är super smidigt och man slipper tänka på det själv, butiken har den på internetsidan på skyltfönstret osv. Ser också att ni talar om slöjor... fick en chock när jag såg priserna så jag tror faktist att jag ska köpa dem via kina sidorna, testar på det först om den inte är fin så får jag köpa en i butik.
Har äntligen också provat min klänning, DEN ÄR UNDERBAR men har ett litet problem :( Får lite hull i ryggen och avskyr det, så är på en mega diet nu. Måste skicka lite bilder och visa båda klänning och bukett.
Sen håller vi på att boka hotell och resa, måste säga att det är en plåga att välja bland alla hotell men vi fick ett super bra erbjudande på lets deal som vi ska köpa i morgon.
Har ni skaffat underkläder? smycken? tiaror. Känns som om alla små grejorna kommer för min del nu när jag tagit en paus från allt. Men nu känns det lite roligare att planera än innan. =)
Jaquette är bokat MEN nu till ilandsproblemet haha ska det vara en kravett som matchar temat eller ivory?? hmm
JAG HAR 1 MÅNAD 26 DAGAR 23 TIMMAR OCH 58 MIN KVAR
Woop woop