Och föresten, igår så var jag och provade min brudklänning för allra första gången och jag vart SÅ positivt överraskad när jag såg den. Den var finare än jag nånsin hade föreställt mig, tusen gånger finare i verkligheten än på bild! Jag blev ju förälskad i den på bild, men jävlar vad fin den är i verkligheten! Det kändes som att jag svävade på moln när jag satte på mig den! Den satt perfekt och längden är också perfekt, den behöver bara sys in vid midjan/höfterna.
Det som inte syns på bilderna är att det är små, små glittrande "kristaller", som är genomskinliga typ och inte syns med blotta ögat, men det glittrar så fint! Diskret men ändå så vackert! Och släpet är större än vad som syns på bilderna. Ah, jag skulle kunna skriva ett helt långt inlägg om hur nöjd jag är med min drömklänning men jag får avsluta nu.... :)
Jag är så lycklig och längtar tills jag får bära den! Det är den finaste klänningen i hela världen, i mina ögon dårå!
Och det var så kul för när jag provade den och stod framför spegeln så kom en blivande brud in i butiken precis då och hon stod med hakan i golvet och tittade på mig och lovprisade klänningen. Hon blev också kär i den, men hon skulle inte hinna få hem den i tid eftersom hon ska gifta sig i sommar.
Jag kanske kan visa er bild på klänningen när jag har på mig den! Vi tog lite bilder igår. Men jag är orolig att någon känner igen mig på bilderna och jag vill inte att någon ska känna igen mig eftersom jag vill hålla klänningen hemlig. Endast min mamma och brudtärnor har fått se den!