Lavelii skrev 2013-05-15 23:05:11 följande:
Viola
Välkommen tillbaka!
Och omg... du slog huvudet på spiken där! Jag ORKAR INTE kolla boende mer!!
Orkar inte ens skriva ner min frustration...men jag förstår dig helt och fullt och har nyligen gått igenom en liknande situation! Så jag har överlåtit det projektet åt min fästman... Han tycker ju att det är viktigast att jag tycker om lägenheten och att jag kan se ett hem i lägenheten, så jag följer med på visningar, säger min åsikt men resten får han sköta. Har inte ork, tålamod eller tid med dessa budgivningar och telesamtal osv!
Jättejobbigt!!
Tack =)!
Ah, alltså du har tur kan jag tala om. Min visningspartner är min pappa (haha). Min blivande man följer däremot med på alla visningar via Facetime (återigen haha), så jag terroriserar honom med samtal vaaarje söndag och måndag när han sitter på möten, så han får hänga med på en snabb visning och prata med mäklaren. Tacka den moderna teknologin säger jag bara!...Men det är ett jäkla jobb med alla visningar..
Han ska däremot sköta all typ av logistik kring renoveringen och inköp av möbler, eftersom han kommer vara ledig i några månader innan bröllopet och jag kommer jobba...
Men jag tror jag blir ännu mer stressad pga min omgivning, våra familjer är oroliga över att vi inte hittat lägenhet och att jag inte har beställt klänning. Men, v.a.d. ska jag göra? Jag kan inte trolla fram en lägenhet!! Det tar tid!!