Goli, Håller också med om att 1 & 2 var finast! Instämmer även i det
Kitkät sa om axelband/uppsättning. Är man baraxlad så tycker jag också det är superfint med halvuppsättning eller lockar a la Hollywood. Men hur praktiskt det är egentligen är en annan femma. Likt Kitkät oroar jag mig för hur halvuppsättning eller lockar hade sett ut efter stress, fukt, dans osv... (eller regn för den delen...gifter ju mig i slutet på oktober så det får jag väl räkna med lite!). Men annars tycker jag halv uppsättningar är jättefina.
Kommer dock själv ha heluppsättning men jag letar fortfarande efter inspiration.
Kitkät, jag vet vad du menar med klänningen och håller med om att den ser väldigt viktoriansk ut. Min kusin sa att hon tycker den ser "royal" ut haha... och jag tycker att den är absolut breathtaking!
Angående skorna, de var söta. Jag älskar ju ballerinas. Men tycker det är jättesvårt att hitta till bröllopet. Det jag har lite svårt för är att det är lack, men det är en smaksak! Annars ser de flesta ballerinas likadana ut ju, och du kan ha dem sen och under klänningen lär de inte synas. Men har du kollat på Ballerina Closet. Jag har ett par av deras ballerinas...(supersköna!). Mina är förvisso en kombination av grön/blå. Blå i hälen. Med en liten toffs framtill. Mockaimitation och läder inne. Jag vill minnas att de fanns i aprikos. Då kombinerat med två nyanser av aprikos. Jag var nära på att klicka hem de också. Jättesöta och fina. Samt väldigt bekväma.
Nu var detta säkert 1 år sen men kolla in deras sida om du inte gjort de redan...